پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از اورژانس اجتماعی در اصفهان بازدید کرد

به‌گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که  برای یک روز کاری وارد اصفهان شده بود از نزدیک در جریان بازدید مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اصفهان قرار گرفت.

ابتکاربا اشاره به رویکردی علمی و تخصصی سازمان بهزیستی به آسیب‌های اجتماعی گفت: مجموعه اقدامات، نشان دهنده روند مثبت و تخصصی در فعالیت‌های سازمان در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، آگاهسازی مردم از خدمت‌رسانی بهزیستی را اولویتی مهم در راستای کاهش آسیب‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اورژانس اجتماعی میتواند در کنترل، برخورد و کاهش انواع آسیب‌ها تاثیرگذار باشد.

وی با ابراز امیدواری براستفاده صحیح از این ظرفیت تاکید کرد: تعداد تماس‌های صورت گرفته با خط ۱۲۳ نشان از شناخت صحیح مردم از چگونگی فعالیت‌های بهزیستی و مداخلات بهنگام آن دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز با  اشاره به تماس‌های سه ماه نخست سال جاری با خط ۱۲۳ گفت: در سه ماه نخست سال جاری در هر ماه نزدیک به ۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی داشتیم که از این تعداد، حدود ۱۸۰ تماس نیاز به مداخله مستقیم و حضور همکاران در محل داشت.

دکتر مرضیه فرشاد در حاشیه بازدید معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان از مرکز اورژانس اجتماعی اظهار داشت: همکاران بهزیستی به صورت تمام وقت در شبانه‌روز پاسخگوی گزارش‌های ارائه شده درباره کودک آزاری، همسر آزاری، فرزند آزاری و سالمند آزاری هستند و بر اساس نوع آسیب گزارش شده، مداخله می‌کنند.

وی با اشاره به فعال بودن ۱۶ دستگاه ماشین اورژانس اجتماعی  در سطح استان، تصریح کرد: این ماشین ها با توجه به سطح یک یا دو بودن، با تمام ظرفیت آماده خدمات  رسانی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا