پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

کیفیت و جیره بندی دو خط قرمز شرکت آبفا استان اصفهان است

به گزارش سرمایه گستران ،مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هر گونه خبری مبنی بر جیره بندی آب در استان اصفهان را نادرست دانست و گفت: شرکت آبفا استان اصفهان هیچگاه ، هیچگونه برنامه ایی برای جیره بندی آب شرب نداشته و ندارد بطوریکه در این راستا آبفا استان هر گونه خبری مبنی بر جیره بندی آب شرب را تکذیب می نماید .
سید اکبر بنی طبا با بیان اینکه مردم هیچگونه نگرانی بابت جیره بندی آب شرب نداشته باشند اعلام کرد:شرکت آبفا استان اصفهان همانگونه که در سه ماهه ابتدای سال جاری با توجه به محدودیت منابع شدید آبی توانست آب شرب مردم را تامین کند مطمئنا در ماههای باقی مانده از فصل گرم سال هم مردم شاهد جیره بندی آب نخواهند بود .
وی افزود: در حال حاضربا روند تامین منابع آب شرب که از سوی مسئوالان امر صورت گرفته و نیز از سوی دیگر با همکاری خوب مردم در مصرف بهینه آب شرب ،شرکت آبفا همچنان موفق به تامین آب شرب پایدار مردم در استان اصفهان است و از مردم می خواهیم اخباری پیرامون جیره بندی آب شرب را جدی نگیرند .
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر اخیر خود به استان اصفهان صراحتاً اعلام کرد که «خط قرمز ما جیره‌بندی آب در استان اصفهان است.»
وی با بیان این‌که وزیر محترم نیرو هم جیره‌بندی آب در استان اصفهان را خط قرمز اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: مسئولین محترم در وزارت نیرو و مدیریت عالی استان تلاش خویش را معطوف به مدیریت توأمان عرضه و تقاضا داشته تا کمترین آسیب ناشی از کمبود آب را برای مشترکین داشته باشیم.
وی با بیان این‌که بنده لحظه‌به‌لحظه اتفاقات آب در اصفهان را به رسانه‌ها گزارش می‌دهم، ادامه داد: جیره‌بندی آب در استان اصفهان مشروط بر اوامر وزارت محترم نیروست و اعمال و برنامه‌ریزی برای این اقدام حسب تصمیمات مدیریتی در اصفهان و با هماهنگی استاندار صورت می‌گیرد.
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یادآور شد: طبیعتاً جیره‌بندی در کیفیت و کمیت آب مؤثر خواهد بود که در حال حاضر وضعیت آب استان اصفهان به مرحله‌ای نرسیده که نیاز به جیره‌بندی آب وجود داشته باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان با تاکید بر اعتمادسازی مردم از سوی رسانه ها، گفت: دو خط قرمز درشرکت آبفا استان داریم که یکی کیفیت آب است و تاکید بر این موضوع که هیچ مشکلی از لحاظ کیفیت وجود ندارد و تغییر ذائقه مردم بخاطر استفاده از منابع آب جدید و محلی طبیعی است، دومین خط قرمز هم جیره بندی آب اصفهان است که تمام تلاش مدیریت شرکت مبنی بر افزایش ظرفیت منابع آب بوده است و بحث جیره بندی اصلا مطرح نیست.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان گفت: اظهارات مدیریت دفتر مدیریت مصرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش واحد خبر ۱۸:۱۵ مورخ ۸/۴/۹۷ سیمای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر جیره بندی موقت آب در اصفهان به افت فشار و قطعی آب در بعضی از نقاط شهری در هفته های گذشته اشاره داشته و به معنا و مفهوم اعمال جیره بندی آب در کلان شهر اصفهان نمی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا