تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

کمک ۴ میلیارد تومانی صنعتگران اصفهانی به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به تشریح دستاوردهای این نهاد در ارتباط با صنایع استان پرداخت.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه استان اصفهان از سال‌های بسیار دور مهد علم و هنر و صنعت بوده است، گفت: صنعتگران اصفهانی علاوه بر عملکرد جهادی در عرصه اقتصاد ملی به دستگیری و یاری‌رسانی به نیازمندان همشهری خود نیز اهتمام ویژه‌ای دارند.

شیران میزان کمک‌های نقدی و کالایی صاحبان و فعالان صنایع استان اصفهان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را بیش از سه میلیارد و۹۲۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۸۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در سراسر استان در سال ۹۶ این میزان کمک را در اختیار این نهاد قراردادند.

وی معیشت، جهیزیه، درمان، مسکن، آموزش، اشتغال و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را از مهم‌ترین زمینه‌های کمک صنعتگران به نیازمندان همشهری خود برشمرد و گفت: نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سال ۹۶ از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

شیران مبارزه با فقر و تلاش برای ریشه‌کنی آن را یک رسالت عمومی دانست که تحقق آن نیازمند توجه ویژه به آموزش و توانمندسازی فکری و فرهنگی نیازمندان است و یادآور شد: صنعتگران اصفهانی در سال ۹۶ بیش از ۳۲۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا برای کمک به آموزش و امور فرهنگی نیازمندان اصفهانی در اختیار کمیته امداد قراردادند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به ظرفیت مناسب صنایع استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ما برای ارائه کمک‌های بیشتر نیازمند توجه هر چه بیشتر مردم نیکوکار و صنعتگران خیر اصفهانی هستیم و علاقه‌مندان برای مشارکت در کمک به مددجویان، ایتام و فرزندان محسنین همشهری خود می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان از کد تلفن همراه #۰۳۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا