شهر و جامعهعناوین اخبار

کاهش آمار متوفیات  حوادث ترافیکی  در استان اصفهان در دو ماهه اول سال ۱۳۹۷در مقایسه با مدت مشابه سال قبل

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی  استان اصفهان،از مجموع تلفات حوادث ترافیکی  سال جاری  در این استان، ۳۶نفر زن  و  ۱۱۸نفر مرد  بوده اند.

قابل توجه اینکه  بیشترین تلفات حوادث ترافیکی  با ۸۵ نفر در جاده‌های برون‌ شهری ، ۵۸نفردر مسیرهای درون ‌شهری، ۲ نفر جاده های روستائی و ۹ نفر سایر گزارش شده است.

همچنین در مدت فوق۴ هزار و ۸۷۰ مصدوم حوادث ترافیکی در اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه معاینه شدند که از این تعداد یک هزار و ۵۲۳ نفر زن و ۳هزار و ۳۴۷نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل  ، ۱۳٫۳ درصد افزایش داشته است.

** کاهش آمار غرق شدگی و برق گرفتگی در دو ماهه اول سال ۱۳۹۷ در استان اصفهان

 در دو ماهه اول سال ۱۳۹۷تعداد ۳ نفرفوتی(همگی مرد) به دلیل برق گرفتگی به مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع گردیده است.

 لازم به ذکراست مرگ ناشی از برق گرفتگی در سال ۱۳۹۷ نسبت به  مدت مشابه سال قبل  که ۵ نفر (مرد) بوده کاهش داشته است.

 همچنین  در این مدت  آمار فوت شدگان   ناشی از غرق شدگی تعداد۶ مورد فوتی( مرد) در استخر کشاورزی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹نفر (مرد) بوده کاهش داشته است.

**افزایش آمار معاینات  سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان در دو ماهه اول سال ۱۳۹۷

 در دو ماهه اول سال جاری تعداد ۲۰هزار و ۸۲۴نفر درحوزه معاینات سرپائی در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته اند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۳۶ نفر زن  و ۱۳ هزار و ۹۸۸نفر مرد بوده که این آمار  نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۶٫۹درصد افزایش داشته است.

اجساد معاینه شده  دراداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه در دو ماهه اول سال جاری  ۵۶۴مورد ( ۱۲۷زن و۴۳۷مرد) بوده که نسبت به  مدت مشابه سال قبل که (۵۶۲مورد شامل ۱۱۹زن و ۴۴۳ مرد) بوده معادل ۰٫۴ درصد افزایش داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا