شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری دوره آموزشی “مربیگری تئاتر کودک و نوجوان”

به گزارش سرمایه گستران، این دوره آموزشی در راستای توسعه فعالیت های نمایشی در میان کودکان و نوجوانان و با هدف تربیت و آموزش مربیان و علاقه مندان به آموزش تئاتر کودک و نوجوان به منظور تعامل با نهادهای مرتبط با آموزش و تربیت نسل آینده از جمله آموزش و پرورش، فرهنگسراها، کانون های فرهنگی و … برنامه ریزی شده است.

طرح برگزاری دوره آموزشی مربیگری تئاتر کودک و نوجوان از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود.

آشنایی با انواع تئاتر در ارتباط با کودکان و نوجوانان، شناخت عناصر بازیگری خلاق، آشنایی با منابع تولید تئاتر با کودکان و نوجوانان  از جمله سرفصل های مرحله مقدماتی است.

در مرحله پیشرفته نیز نحوه انتخاب و خوانش یک اثر نمایشی، چگونگی تعیین مشخصات یک اثر نمایشی، ارزیابی، تحلیل  و نقد نمایش ارائه می شود.

دوره آموزشی مربیگری تئاتر کودک و نوجوان از سوی تالار هنر اصفهان از ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد که علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۵۶۶۰۹۶۶ تماس حاصل کنند.

اکران مستند”مَشد عَباس” در نگارستان امام خمینی(ره)

مستند “مشد عباس… بودن، نبودن” روز سه شنبه ۱۲ تیر در نگارستان امام خمینی نقد و بررسی می شود.

این مستند به کارگردانی سیدهاشم مرتضویان، تصویربرداری امیر امانزاده و تدوین و صداگذاری احسان ایزدی تهیه و تنظیم شده است.

مستند ” مشد عباس… بودن، نبودن” از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری خانه مستند اصفهان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اکران و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«مشد عباس…بودن، نبودن» به روند ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ای به شهر سنتی اصفهان و اثرگذاری آن بر زندگی اقتصادی، معیشتی و فرهنگ بومی محلات این شهر پرداخته است.

علاقه مندان برای تماشای این مستند می توانند روز سه شنبه ۱۲ تیرماه ساعت۱۸ به نگارستان امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا