تیتر دوعناوین اخبار

۱۶ تیر زمان آغاز اختصاص سهام عدالت فوت شدگان به وراث

به گزارش سرمایه گستران از جام جم انلاین، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: عملیات تقسیم و اختصاص سهام عدالت مشمولان فوت شده، سهام عدالت به وراث قانونی این مشمولان از روز شنبه مورخ ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مرحله کلیه ورثه قانونی اشخاص متوفی با در اختیار داشتن اصل گواهی حصر وراثت و کارت ملی خود باید به دفاتر منتخب پیشخوان دولت که اسامی این دفاتر منتخب در سایت اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir منتشر شده است مراجعه نمایند و تقاضای تقسیم سهام عدالت شخص متوفی را بین تمامی وراث یا یکی از ورثه تکمیل و امضا کنند تا سهام عدالت فرد متوفی به آنان اختصاص داده شود.

مطابق این اعلام سازمان خصوصی سازی، در این مرحله تنها وراثی که تمامی آنان در قید حیات هستند از امکان تقسیم و اختصاص سهام عدالت برخوردارند و حضور کلیه وراث قانونی یا وکلای قانونی آنان و یا، ولی و قیم شخص وارث در دفاتر منتخب پیشخوان دولت الزامی است.

این گزارش همچنین می‌افزاید اسناد و مدارک مورد نیاز که می‌بایستی همراه ورثه بوده و به دفاتر پیشخوان ارائه شود و سایر جزئیات لازم از طریق اطلاعیه‌های سازمان خصوصی سازی و از طریق سامانه اینترنتی به نشانی فوق اطلاع رسانی می‌شود.

در خاتمه نیز طبق گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی علام شده است کلیه افراد مراجعه کننده به دفاتر منتخب پیشخوان همچنین می‌بایستی با همراه خود یک شماره شبای بانکی مربوط به حساب بانکی معتبر خود را داشته باشند تا پس از اعلام آن به سامانه سهام عدالت از طریق این دفاتر پیشخوان، امکان برخورداری از سود سهام عدالت از طریق واریز این سود به شماره شبا بانکی آنان فراهم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا