شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی مخابرات اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان، مرحله پایانی مسابقات بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ برتر کشور به میزبانی شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار می‌گردد.

امسال در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور چهار تیم ایثار ماهان‌تندیس قم، حفاری خوزستان، پیام مخابرات اصفهان و شهرداری آمل حضور دارند و از نوزدهم تا بیست و یکم اسفندماه به میزبانی اصفهان در سالن شهدای مخابرات این شهر برای کسب مقام قهرمانی تلاش خواهند کرد.

این مسابقات که با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و مسئولین انجمن بسکتبال با ویلچر، مربیان، داوران و ورزشکاران برگزار می‌گردد به صورت زنده از شبکه۳ سیما و یا ورزش همگانی پخش خواهد شد.

گفتنی است در روز نخست بازی‌ها چهارشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۹۴ تیم ‌تندیس ماهان قم به مصاف شهرداری آمل می‌رود و ساعت ۱۷ الی ۱۹ تیم شرکت مخابرات اصفهان با تیم حفاری خوزستان روبرو خواهد شد.

همچنین روز پنج شنبه مورخ ۲۰/۱۲/۹۴ ساعت ۱۷ الی ۱۹ تیم شرکت مخابرات اصفهان با تیم ملی شهرداری آمل رقابت خواهد کرد.

دیدار تیم های شرکت مخابرات اصفهان با تندیس ماهان قم روز جمعه مورخ ۲۱/۱۲/۹۴ ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد و این دو تیم در دیدار پایانی رقابت‌های فصل ۹۴  لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور برای کسب عنوان قهرمانی این فصل رقابت خواهند کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا