شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

تولید ۲۵ فیلم صد ثانیه ایی پیرامون مدیریت مصرف بهینه آب 

به گزارش سرمایه گستران، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در برهه ایی زندگی می کنیم که فیلم های کوتاه و صد ثانیه ایی مخاطبان بسیار دارند عنوان کرد: وسایل ارتباط جمعی گستردگی بسیاری یافته است و در این میان فیلم های صدثانیه ایی به دلیل اینکه پیام خود را در کوتاه ترین زمان ممکن  به مخاطب ارائه  می دهد از جذابیت بسیاری برخوردار است و مخاطبان بسیاری دارد.

 سید اکبربنی طبا افزود:  در حال حاضر متاسفانه با این که بحران کم آبی در کشور مشهود است ونیز  استان اصفهان از جمله استانهایی است که باتنش آبی دست وپنجه نرم می کند با این وجود هنوز هستند کسانی که آب را درست مصرف نمی کنند.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه عنوان کرد: اشاعه و نهاینه کردن مصرف صحیح آب مهمترین اولویت روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان است که دراین میان اقدام به تولید ۲۵ فیلم ۱۰۰ ثانیه ایی نموده است.

 مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه آنچه در تولید فیلم های ۱۰۰ ثانیه ایی مد نظر قرار گرفته است ارائه پیامهای آموزشی به اقشار مختلف جامعه است تصریح کرد:مضامین فیلم های ۱۰۰ ثانیه ایی به گونه ایی است  که  مخاطبین  در هر سطحی که باشند  به راحتی مورد  آموزش  راهکارهای مصرف صحیح آب قرار می گیرند و به شیوه هنر مندانه و با بهره گیری از هنرمندان استانی و ملی راهکارهای مصرف صحیح آب در این فیلمها آمده است.

وی به مراحل ساخت فیلم های ۱۰۰ ثانیه ایی پرداخت و بیان داشت:هم اکنون پیش تولید و انتخاب عوامل حرفه ایی شروع شده و در مرحله تصویربرداری است که انتظار می رود از مرداد ماه سال جاری شاهد انتشار آن در شبکه های مجازی و پخش از سیمای مرکز اصفهان باشیم.

بنی طبا با اشاره به عوامل ساخت فیلم های ۱۰۰ ثانیه ایی با موضوع مصرف بهینه آب گفت: فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای در حال تولید به تهیه کنندگی و کارگردانی ستایش ساسانژاد و محمد رضا قهرمان می باشد که هنرمندی ملی استاد هوشنگ حریرچیان را در آن شاهد خواهیم بود.

فیلمهای کوتاه فوق جهت نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب بوده که پس از سه ماه پیش تولید و انتخاب عوامل حرفه ای شروع شده و در حال حاضر در مرحله تصویر برداری می باشد.

همچنین در این فیلمهای کوتاه از حضور هنرمندان مشهور استان اصفهان خانم زهره فوده و آقای مرتضی ریحانی و سایر بازیگران خانمها فرناز سرگل زایی و حاج هاشمی و بازیگران خردسال بهره خواهیم برد.

این مجموعه با سرپرست تصویربرداران آقای امیرحسین عنایتی و گروه صدابرداری به سرپرستی آقای وفادار با مدیریت برنامه ریزی صبا صبوحانیان و طراح چهره و گریمور زهرا سلوکی امید آن می رود تأثیر مثبت و خوبی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در مبحث مدیریت مصرف بهینه آب داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا