شهر و جامعهعناوین اخبار

تجلیل ستاد عالی کانون های مساجد کشور از مدیر کل اوقاف استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده بیان داشت: در بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی، هنری مساجد که در روز یکشنبه ۱۶ اسفند ماه در دبیرستان هنرهای زیبا اصفهان برگزار شد از حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان قدر دانی به عمل آمد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این مراسم آیت ا… طباطبایی نژاد نماینده محترم ولی فقیه در استان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولین نیز حضور داشتند.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: لوح تقدیری که به مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اعطاء گردید به دلیل حرکت در مسیر شکوفایی و دستیابی به فرهنگ ناب اسلامی که مرهون سعی و تلاش وی در راستای اهتمام ویژه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(دام ظله) مبنی بر لزوم توجه به امر کانون های فرهنگی و هنری استان بوده است اهداء گردید.

حامد جعفر زاده در ادامه گفت: این لوح تقدیر به امضاء حمید رضا سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور منقوش شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا