شهر و جامعهعناوین اخبار

افزایش آمار مراجعین به دلیل نزاع در سه ماهه اول سال جاری در استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان،از کل مراجعین نزاع تعداد ۳ هزار و ۸۱۶ نفر زن و ۷ هزار و ۶۴۷ نفر مرد بوده اند.
ضمنا در مدت مشابه سال قبل تعداد ۱۰هزار و۹۶۶ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که ۳هزار و ۱۳۸ نفر زن و ۷ هزار و ۸۲۸ نفر مرد بوده اند.
درخرداد ماه سال جاری نیز ۴ هزار و ۲۱۰ نفر (۱۳۶۴ زن و۲۸۴۶ مرد) به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه که نسبت به خرداد ماه سال گذشته(۳۹۰۰ نفر شامل۱۰۰۳ زن و ۲۸۹۷ مرد) حدود ۷٫۹درصد افزایش داشته است.
افزایش آمار فوت ناشی ازحوادث کار در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ در استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۷نفر (همگی مرد) بدلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶نفر(همگی مرد) افزایش داشته است. لازم به ذکر است که بیشترین علل فوت در حوادث کار به اصابت جسم سخت (۴۵ درصد)بوده است.
در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۶۷۱مورد شامل (۵۴زن و ۶۱۷ مرد) نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۳۸نفرشامل( ۳۵زن و ۶۰۳ مرد) بوده، ۵٫۲درصدافزایش داشته است.
همچنین در خرداد ماه سال جاری تعداد ۱۰ نفر همگی مرد بدلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۵ نفر مرد) افزایش داشته است.
آمار مصدومین ناشی از حوادث کار در خرداد ماه سال جاری۲۱۱ مورد شامل (۱۰زن و ۲۰۱مرد)بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این تعداد ۲۵۹ مورد( ۱۲زن و۲۴۷مرد) بوده، ۱۸٫۵درصد کاهش داشته است .

تغییرساعت کار اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ساعات کار این اداره کل از تاریخ۲۴/۰۴/۱۳۹۷ تا اطلاع ثانوی از شنبه تا چهار شنبه ازساعت ۷ الی ۱۳ و پنج شنبه ها از ساعت ۷ الی ۱۲ می باشد. ضمنا ساعت کار کشیک نیز از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۱۲ الی ۱۷ می باشد.
لازم به ذکر است ساعت کاری در روز های تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۳ و کشیک از ساعت ۱۳ الی ۱۸ می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا