شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیران شهرداری بر اساس شایستگی انتخاب می شوند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر اظهار کرد: امروز شهرداری اصفهان از مردی که سالها با رنج و تلاش خود در سازمان آتش نشانی توانست شهر را از لحاظ ایمنی و آسایش به حد مطلوب برساند، تکریم می کند، کسانی که در سیستم سالها زحمت کشیده اند آثاری از خود به جای گذاشته اند که همیشه ماندگار خواهد بود.

وی با بیان این که مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی در این سالها تلاش بسیاری کرد و این از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است، اظهار داشت: خیران با ایثارگران تفاوت زیادی دارند، زیرا خیران از چیزی که نمی‌خواهند خیرات می کنند، اما ایثارگر چیزی را که خود به آن نیازمند است، تقدیم می‌کند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه آتش نشانان ایثارگر هستند، گفت: “ایثارگر” واژه زیبایی است که به آتش نشانان اطلاق می‌شود، افرادی که از جان خود می‌گذرند تا زندگی دیگران را نجات دهند، نمونه ایثارگران را در دوران دفاع مقدس بسیار مشاهده کردیم.
وی افزود: ایثارگران در تاریخ کشور کارهای زیادی را به ثبت رساندند که هر کدام از آنها درس عبرتی است برای همه آنهایی که می خواهند زندگی درستی داشته باشند.
وی از تشکیل هیأت مدیره جدید سازمان آتش نشانی سخن به میان آورد و تصریح کرد: هیأت مدیره سازمان آتش نشانی اصفهان با ترکیب جدید انتخاب شد، اعضای آن سابقه درخشانی دارند و از تجربه و تخصص مورد نیاز این سازمان برخوردارند.
شهردار اصفهان افزود: مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی در کنار دانشی که در این حوزه دارد از تجربه بالایی برخوردار است، مجموعه این دانش و تجربه در کنار هیأت مدیره و کادر خوب سازمان آتش نشانی، می‌تواند این سازمان را ارتقا بخشد.
وی تصریح کرد: به عنوان شهردار اصفهان در مقابل حکمی که می زنم باید پاسخگو باشم و کسی را منصوب کنم که شایستگی این سمت را داشته باشد.
نوروزی با اشاره به این که آتش نشانی سازمانی عریض و طویل است و هر ساختمانی که در این شهر ساخته می شود، باید برای صدور پروانه از این سازمان تاییدیه بگیرد، ادامه داد: اگر در شهر یک آسانسور بخواهد نصب شود باید این سازمان تشخیص دهد و استانداردها را باید این سازمان مشخص کند.
شهردار اصفهان افزود: مدیرعامل جدید آتش نشانی در زمینه تاسیسات، راه و ساختمان و علم شیمی تخصص کافی دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی با تعامل همه نیروهای سازمان و همچنین سازمان ها و دستگاههای مرتبط با این سازمان، مسائل و حوادث و اتفاقات را به گونه ای مدیریت کند تا همگان در آرامش زندگی کنند و این سازمان برای ارتقا کیفی سطح زندگی همه شهروندان گام بردارد زیرا رعایت حقوق شهروندی به معنای تامین کیفیت زندگی شهروندان است.
نوروزی به معارفه مدیر جدید سازمان زیباسازی اشاره کرد و گفت: سازمان زیباسازی به کالبد افسرده این شهر روح می دمد و می تواند با یک ایده خلاقانه، نوآوری و نگاه زیباشناسانه و تفکر همراه با دمیدن روح، شهر را به یک فضای زیبا تبدیل کند.

همه باید تلاش کنیم تا این مسائل را پشت سر بگذاریم

وی با اشاره به این که مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در این رشته از تجربیات و تخصص کافی برخوردار است، تصریح کرد: خواهان فضای زیبا و شاد در شهر هستیم به طوری که هزینه اضافی به مردم تحمیل نشود و اداره شهر را گران نکند اما در مقابل زیبایی را به ارمغان بیاورد.
شهردار اصفهان با تاکید بر این که باید در نظر داشت شرایط اقتصادی کنونی بحرانی است و با این شرایط نمی توان هم شرایط گذشته را جبران و هم شرایط فعلی را اداره کرد، بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا این مسائل را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به شرایط ثابت و متعادل برسیم. بارها گفته ام با کمک یکدیگر این کار شدنی است و با همدلی و تلاش شبانه روزی می توانیم این کارها را انجام دهیم.
مدیر عامل جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: قضاوت اصلی در زمینه خدمت را مردم خواهند داشت.
محسن گلابی با اشاره به سوابق و تجربیات خود در زمینه آتش نشانی اظهار داشت: بنده با این سازمان بیگانه نیستم و در گذشته به عنوان کارشناس مسئول امور شهری استانداری، تجربیاتی در این زمینه داشتم.
وی ادامه داد: در گذشته فرماندار نیز بوده ام و فرماندار به عنوان رییس شورای تامین باید بر مسایل امنیتی و ایمنی شناخت کافی داشته باشد.
مدیر عامل جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این که با مساعدت شهردار شاهد تقویت این سازمان در جهت رفاه مردم و شهروندان خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد: با همکاری کارکنان خدوم سازمان در راه تعالی سازمان آتش نشانی گام های موثری برداشته شود.
بهزاد بزرگزاد، مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز ضمن تشکر از پرسنل و کارکنان این سازمان که طی سال ها با ایثار و جان گذشتگی صحنه های بزرگی را خلق کردند، ادامه داد: طی ارزیابی انجام شده رضایتمندی و شفافیت در این سازمان در رتبه بالایی قرار دارد.
مدیر عامل جدید سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نیز در ادامه سازمان زیباسازی را آمیخته ای از هنرها دانست و گفت: فعالیت در این سازمان کار ساده و آسانی نیست و باید انتظاراتی که برای شهر اصفهان وجود دارد را بر آورده کنیم.
حسن موذنی تاکید کرد: باید در حوزه سیما و منظر شهری که بر روی روح و روان شهر و شهروندان اثر گذار است بیشتر تلاش کرد تا انتظارات همگان برآورده شود.
گفتنی است؛ در آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان وحید صلواتی مدیر پروژه پارک شرق، هادی کریمی مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری، مهدی بهروزی دبیر ستاد شهر هوشمند در شهرداری اصفهان و سعید سهرابی مدیر پروژه چهارباغ عباسی نیز معرفی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا