تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

هزینه ۴۷۷ میلیون تومانی حامیان برای مسکن، درمان و جهیزیه ایتام اصفهانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گزارشی از کمک‌های حامیان ایتام و فرزندان محسنین ارائه کرد.

به گزارش سرمایه گستران ازسایت خبری کمیته امداد، مهدی رنجکش، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۵۶ هزار نفر در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: ۱۷ هزار و ۴۶۷ فرزند یتیم و یا دارای سرپرست ناتوان از کمک‌های این نیکوکاران بهره‌مند می‌شوند.

وی ارتباط حامیان با فرزندان تحت حمایت خود را در بسیاری از موارد عاطفی دانست و افزود: حامیان نیکوکار اصفهانی در بیشتر موارد با تعهد اخلاقی بسیار بالایی پیگیر مشکلات فرزندان تحت حمایت خود هستند.

رنجکش تقویت این ارتباط عاطفی با حفظ همه جوانب و الزامات را از اولویت‌های این نهاد در حوزه فرزندان یتیم و با سرپرست ناتوان در سال ۹۷ اعلام کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۴۷۷ میلیون تومان توسط حامیان برای کمک به مسکن، درمان، جهیزیه و سایر نیازهای موردی ایتام و فرزندان نیازمند پرداخت شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان سنت حمایت از ایتام و فرزندان با سرپرست ناتوان را در استان اصفهان عمیق و ریشه‌دار معرفی کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پنج هزار و ۶۸۰ نفر از مردم سخاوتمند اصفهان با حمایت از ۷۴۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین همشهری خود به جمع خانواده ۵۶ هزار نفری حامیان نیکوکار اصفهانی پیوستند.

وی نقش کمیته امداد در این طرح‌ها را به‌عنوان واسطه در معرفی ایتام و انتقال وجوه معرفی کرد و گفت: مبالغ واریزشده توسط حامیان به شکل مستقیم در اختیار این نیازمندان قرار می‌گیرد.

رنجکش سریع‌ترین راه برای مشارکت در این طرح را مراجعه به تارنمای mohsenin.ir اعلام کرد و گفت: در این پایگاه اینترنتی نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند با انتخاب استان، شهر و منطقه‌ای که تمایل به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آن را دارند،  اقدام به حمایت از فرزندان نیازمند همشهری خود کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا