شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای نمایش “نگاهمان می کنند” در مجموعه فرشچیان

به گزارش سرمایه گستران، این نمایش در سه اپیزود و در سه واحد آپارتمانی در یک مجتمع مسکونی در مرکز شهر تهران می­گذرد. یک زن و شوهر و دو خانم همسایه که هر یک به طریقی متوجه می­شوند زندگی هایشان در حال دیده شدن و نظارت دیگران است، در اپیزود آخر متوجه می­شویم چه کسی یا کسانی به زندگی شخصی آنها سرک کشیده و نگاهشان می­کنند.

نمایش “نگاهمان می کنند” به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی معین الدین عشاقی از ۲۸ تیر به روی صحنه رفته و تا ۱۹ مردادماه جاری در سالن نمایش مجموعه فرشچیان اجرا خواهد شد.

بهزاد سیفی، رادنوش مقدم، ستایش سراییان، شمیلا تابش، شهاب غزالی و معین­الدین عشاقی از جمله بازیگران این نمایش هستند که به ایفای نقش می پردازند.

علاقه مندان برای دریافت بلیط و تماشای این نمایش می توانند به سایت www.navayemehr.ir مراجعه کنند.

موزه هنرهای معاصر میزبان “هفت کارنما در یک نگاه”

موزه هنرهای معاصر میزبان نمایشگاه گروهی اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران است.

در این نمایشگاه منتخبی از کارنماهای پژوهشی یک تا هفتِ اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

انجمن نقاشان ایران حدود ۱۳۰۰ نفر عضو دارد که آثار هفت کارنما حاصل فعالیت یک تیم کارآمد و حرفه ای این انجمن در موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ارائه شده است.

در هر کارنما ۴۰ نقاش با بیش از ۲۵۰ اثر شرکت می کنند و هر کارنما یک نمایشگاه بزرگ محسوب می شود که کارنماهای پژوهشی یک تا هفتِ اعضای انجمن در این موزه برپا شده است.

 گفتنی است؛ نمایشگاه “هفت کارنما در یک نگاه” تا ۱۹ مردادماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰  در موزه هنرهای معاصر اصفهان، واقع در خیابان استانداری پذیرای علاقمندان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا