شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

یازدهمین نشست مدیران صنعت نفت اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، در یازدهمین نشست مدیران صنعت نفت اصفهان، مهندس علوی ، ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و تشکر از میزبانی شایسته مرکز آموزش فنی و تخصصی ، موارد مورد بحث در جلسه را طرح نمود که موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت.

در این نشست در راستای ارتقاء سلامت کارکنان؛کمیته سلامت کارکنان نفت اصفهان با حضور روسای HSE  شرکت ها و با محوریت مرکز بهداشت و درمان  نفت اصفهان  برگزار و شرکت های تابعه نسبت به تشکیل کمیته های فرعی و همچنین اجرای آیین نامه فوق ونهایتاً، جشنواره سلامت کارکنان اقدام نمایند. وآیین نامه اجرایی طرح سلامت کارکنان  با هدف بهبود شاخص های سلامت کارکنان  با هدف بهبود شاخص های سلامت کارکنان تا پایان مرداد ماه ۹۷ تهیه و به شرکت ها ابلاغ گردد.

 در این نشست به تفضیل در مورد برنامه پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت نفت ؛ نقاط قوت و قابل بهبود آن صحبت شد وبرگزاری برنامه ی پیاده روی خانوادگی در تابستان ۹۷  تصویب گردید.

آماده سازی تقویم برگزاری آموزش های قبل از بازنشستگی طی دوره های ۶ ماهه به صورت متمرکز توسط مرکز بهداشت و درمان نفت اصفهان ، برنامه ریزی در خصوص برگزاری کیفی المپیاد ورزشی ۹۷  توسط کمیته اجرایی المپیاد، ارائه تخفیفات ویژه از سوی شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور بهره مندی بیشتر کارکنان و خانواده آنها از مجموعه امکانت ورزشی شهرک شهید محمد منتظری از دیگر مصوباتی بود که در این نشست مورد بررسی و نهایتاً تصویب شد.

گفتنی است ، در ادامه  دکتر علی محمدی ، رابط فرهنگی منطقه ۲ نفت در جلسه حضور یافت و ضمن اشاره  به اقدامات صورت گرفته در خصوص آموزش تخصصی روحانیون ، برنامه ریزی در خصوص آموزش سبک زندگی اسلامی، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و ارسال پیام های پاسخگویی به شبهات اسلامی از طریق سامانه اتوماسیون اداری(برید) خواستار همکاری مدیران در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی شد.

لازم به ذکر است، دوازدهمین نشست مدیران صنعت نفت اصفهان در مهر ماه ۹۷ به میزبانی شرکت پتروشیمی برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا