حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

۳ کشته و یک مجروح در تصادف محور اصفهان به شهرکرد

سرهنگ “حسین پور قیصری” اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس‌راه “اصفهان-شهرکرد” از تصادف یک سواری پژو پارس و ۲ دستگاه ۴۰۵ با یکدیگر در منطقه “سپیددشت” این محور مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یکی از سواری‌های ۴۰۵ با پژو پارس برخورد و دیگر ۴۰۵ نیز با این ۲ خودرو تصادف کرده بود که متأسفانه راننده و سرنشین پارس و سرنشین یکی از سواری‌های ۴۰۵ دردم فوت شدند.

سرهنگ پور قیصری از مجروح شدن یکی از سرنشین‌های دیگر سواری پژو ۴۰۵ نیز خبر داد و بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای انحراف به چپ توسط سواری پارس اعلام‌ شده است.

رئیس پلیس‌راه اصفهان در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این‌گونه حوادث رانندگی به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از انحراف ناگهانی به اطراف بپرهیزید تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

عدم توجه به جلو یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در محور “اصفهان-شیراز” و فوت عابر و مجروحیت راکب موتورسوار خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” از تصادف یک موتورسیکلت با عابر پیاده در این محور مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر پیادن یک فرد دیگر خبر داد.ه به علت شدت جراحات وارده فوت و راکب موتورسیکلت نیز مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو اعلام شده است.

سرهنگ کریمی در پایان به رانندگان توصیه کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید ، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی و از پرداختن به کارهایی که موجب حواس پرتی و انحراف افکار می شود بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا