تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

اصفهانی‌ها در بهار امسال ۶ میلیارد صدقه دادند/ سهم هر خانوار نیازمند از صدقه، ماهیانه ۲۱۰۰۰ تومان است

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گزارشی از میزان صدقه جمع‌آوری‌شده در استان اصفهان ارائه کرد.

به گزارش سرمایه گستران ازسایت خبری کمیته امداد، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بخش قابل‌توجهی از کمک‌های بلاعوض این نهاد از محل صدقه مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت می‌شود، گفت: در بهار امسال بیش از شش میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان صدقه از سراسر استان اصفهان جمع‌آوری شد.

متین پور تأکید کرد: صدقه جمع‌آوری‌شده در هر منطقه به مصرف نیازمندان همان محل می‌رسد و به‌هیچ‌وجه از شهر و استان خارج نمی‌شود.

وی به تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان وجود دارند که سهم هر خانوار از صدقه جمع‌آوری‌شده به‌طور میانگین در حدود ۲۱ هزار تومان در ماه است.

متین پور بابیان اینکه کمیته امداد خدمات متنوعی به جامعه تحت حمایت خود ارائه می‌کند، گفت: این خدمات از محل کمک‌های مردم و بودجه دولتی تأمین می‌شود که سهم کمک‌های مردمی از کل خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد نزدیک به ۳۰ درصد است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان مبارزه مؤثر با فقر را نیازمند مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: کمیته امداد اصفهان برای دسترسی مردم نیکوکار استان به روش‌های جدید و آسان برای کمک به نیازمندان اقدام به راه‌اندازی چندین سامانه الکترونیکی و غیرحضوری کرده است.

وی افزود: تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از همه خطوط تلفن به‌صورت رایگان، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۸۸۷۷ برای عضویت در سرویس صدقه روزانه  و مراجعه به تارنمایIsfahan.emdad.ir ازجمله مهم‌ترین راه‌های مشارکت غیرحضوری مردم نیکوکار استان برای کمک به همشهریان نیازمند خود است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا