شهر و جامعهعناوین اخبار

آماده باش پلیس فرودگاه اصفهان برای اعزام حجاج بیت الله الحرام/ ممنوعیت حمل داروهای ممنوعه

به گزارش سرمایه گستران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ” ذبیح الله دلاور”  اظهار داشت: پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با توجه به آغازعملیات اعزام حجاج گرامی به حج تمتع از امروز در آماده باش کامل به سرمی برد.

وی افزود: این پلیس به منظور تأمین امنیت زائران خانه خدا وتسهیل درعبور و مرور آنها جلسات متعددی را با دستگاه های دخیل در امرحج برگزار کرده و برنامه ریزی های دقیقی را انجام داده است تابهترین خدمات به حجاج عزیز ارائه شود و بدون هیچ گونه مشکل خاصی به این سفر پر از معنویت اعزام شوند.

وی با اشاره به سختگیری های دولت عربستان در خصوص ورود مواد مخدر و قرص های روانگردان به آن کشور افزود: اگر زائری به دلیل بیماری داروی خاصی مصرف می کند حتماً بایستی نسخه پزشکی آن دارو را نیز به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: به مدیران و پزشکان کاروان ها توصیه می کنیم ضمن توجیه زائران از آنها بخواهند تا ازحمل متادون ، ترامادول و داروهای ممنوعه به فرودگاه  خودداری کنند چرا که در صورت کشف این نوع داروها از اعزام زائران ممانعت به عمل می آید .

سرهنگ دلاور بیان داشت: به حجاج گرامی توصیه می کنیم  در هنگام حضور در این کشور از قبول بسته،چمدان و هر نوع باری و حتی آب معدنی از افراد غریبه جداً خودداری کنند چراکه ممکن است در این اقلام مواد مخدر جاسازی شده باشد وطبیعتاًدر صورت کشف، دارنده این بسته ها وبارها صاحب مواد محسوب شده و با آنها برابر قانون آن کشور برخورد می شود.

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان عنوان کرد: زائران گرامی بایستی مد نظر داشته باشند که از گذاشتن بار و وسائل خودبه صورت امانی نزد افراد غریبه حتی برای چند لحضه خوداری کنند و از وسایل همراه خود نیز مانند پاسپورت،ارز،پول نقد،مدارک شناسایی و… به دقت مراقبت کنند.

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ضمن آرزوی سفری همراه با امنیت و سلامت و برخورداری از برکات معنوی گفت: همکاران ما در پلیس فرودگاه اصفهان به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران خانه خدا هستند و این عزیزان می توانند درصورت بروز هرگونه مشکل به ایستگاه پلیس مستقر در فرودگاه مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا