شهر و جامعهعناوین اخبار

اعزام ۹۰ خادم افتخاری امامزاده ساره خاتون(س) نجف آباد به اردوی سیاحتی و زیارتی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: در راستای تقدیر از زحمات خادمان افتخاری امامزاده ساره خاتون(س) جوزدان نجف آباد و در راستای اجرای طرح نشاط معنوی ۹۰ نفر از آنان که در برنامه های مختلف با آستان مقدس این امامزاده عظیم الشان همکاری داشتند به اردوی یک روزه زیارتی و سیاحتی شهرضا اعزام شدند.

 وی در ادامه افزود: این افراد برای زیارت و تعامل و تبادل تجربیات با خادمان امامزاده شاهرضا(ع) به این امامزاده جلیل القدر اعزام و در ادامه نیز از دیگر بناهای تاریخی و دیدنی شهرضا نیز بازدید کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: آستانه مقدسه امامزاده ساره خاتون (علیها السلام) در ۷ کیلومتری شهرستان نجف آباد و در مسیر پولادشهر ـ نجف آباد و در کنار گلزار شهدای این شهر واقع شده است.

**اتمام ساخت سالن چند منظوره برای امامزاده عبدالله(ع) نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: سالن چند منظوره ای در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) نطنز با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت های امامزاده عبدالله(ع) نطنز با هدف تبدیل این مکان متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی سالن چند منظوره ای در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: این سالن چند منظوره در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین در مدت ۴ سال ساخته شده و ظرفیت سالن همایش این مجموعه نیز ۶۰۰ نفر است و کلیه امکانات گرمایشی، سرمایشی، صوتی و نورپردازی نیز براساس استانداردهای روز در این سالن ایجاد شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: همچنین مقرر شده تا طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت رسمی این مجموعه افتتاح و به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری گفت:  آستان مقدس امامزاده عبدالله (علیه السلام) در شهرستان نطنز، بخش مرکزی، در شهر نطنز و در خیابان امامزاده عبدالله واقع شده است.

**آغاز پروژه زیباسازی امامزاده اسحاق(ع) اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: پروژه نماکاری امامزاده اسحاق(ع) خوراسگان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیرین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: در راستای زیبا سازی حرم مطهر امامزاده اسحاق(ع) خوراسگان اصفهان پروژه نماکاری دیوار ضلع غربی این امامزاده عظیم الشان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه به مساحت ۱۷۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیرین اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: آستان مقدس امامزاده اسحاق (علیه السلام) در شهرستان اصفهان، بخش مرکزی و در منطقه خوراسگان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا