شهر و جامعهعناوین اخبار

پیام استاندار اصفهان بمناسبت اولین سالروز شهادت سرباز غیور انقلاب اسلامی و پاسدار حریم اهل البیت(علیهم السلام)، شهید محسن حججی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، متن پیام دکتر مهرعلیزاده بدین شرح می باشد:

بسم رب شهدا و صدیقین

 

شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند.

(مقام معظم رهبری).

یک سال از شهادت بزرگ مرد محصول مکتب سرخ عاشورا گذشت. شهیدی که حجت خدا بود و در مقابل دشمنان خدا و برای حفظ ارزش های والای اسلامی و دفاع از اسلام و قرآن سر از پا نشناخت و به قلب دشمن زد، مردانه ایستاد؛ سرداد ولی در مقابل سرسپردگان و فریب خوردگان تروریسم بین الملل سر خم نکرد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری “سخنگوی شهدای مدافع حرم” شد.

شهادت محسن حججی پرچم برافراشته‌ای در تاریخ حماسه آفرینی ملت ایران گردید و درخششی از عظمت فرهنگ، شجاعت و تمدن نوین اسلامی و روحیه ظلم ستیزی را در تاریخ ماندگار سراسر ایثار و مقاومت این مرز و بوم به ثبت رساند.

تشییع بی نظیر و باشکوه پیکر شهید حججی بر روی دستان ملت شهیدپرور ایران اسلامی، نشان از بصیرت مردم آگاه این مرز و بوم و تکمیل کننده حماسه ی آن شهید عزیز در برابر دشمن بود و این حماسه آفرینی درسی از تکامل معنوی و حماسی نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی را به همگان آموخت و نشان داد که ملت ایران همواره در دفاع از مظلومین ایستاده است و تروریست‌ها و حامیان آنان را به خاک مذلت می‌کشاند.

اینجانب سالروز شهادت این سرباز غیور انقلاب اسلامی و پاسدار حریم اهل البیت(علیهم السلام) را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و مردم ولایتمدار استان اصفهان بویژه مردم غیور شهرستان نجف آباد و خانواده ی معزز این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نمود از خداوند مسئلت دارم که گامی استوار در جهت پیمودن مسیر بزرگ مردان ایثار و شهادت را به همگان اعطا فرماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا