شهر و جامعهعناوین اخبار

انتصاب معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید احمد حسینی نیا پیش از این در رده های مختلف مدیریت این معاونت، مسئولیت داشته است.

مدیر کل توسعه شهری و منطقه ای معاونت شهرسازی، معاون شهرسازی مناطق ١، ۴، ۵، ٩، ١٣، عضویت در هیأت علمی دانشگاه شیخ بهایی و مشاور تخصصی معاونت شهرسازی و معماری از جمله سوابق او است.

آخرین مسئولیت وی، مدیرکل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری دانشگاه گیلان، کارشناس ارشد طراحی شهری دانشگاه هنر اصفهان و در مرحله پایانی اخذ دکترای تخصصی شهرسازی است. حسینی نیا همچنین مقالات مختلفی با عناوین مرتبط با شهرسازی در کنفرانس های بین المللی و ملی داخل و خارج از کشور منتشر کرده است.

در حکم دکتر نوروزی شهردار اصفهان خطاب به سید احمد حسینی نیا آمده است:

در دنیای پر تغییر کنونی زیست پذیری شهرها مستلزم خلاقیت، نوآوری و ارتقای شاخص های کیفیت

شهروندان است.

توسعه و بازآفرینی جهان شهر اصفهان در گرو بهره برداری از روش های نوین علمی و بذل توجه ویژه به فرهنگ اصیل مردم متدین آن است. جهان شهر اصفهان شناسنامه تاریخی ایران زمین و فراتر از آن تمدن بشری است. حفظ هویت نصف جهان، ایجاد دگرگونی مناسب و شایسته برای این جهان شهر و نیز فراهم آوردن بستری مناسب برای معرفی این شهر به عنوان پایتخت شهرهای دوستدار کودک از اهداف مدیریت شهری است.

بدین منظور جنابعالی را که دارای تخصص و تجربه در زمینه  معماری و شهرسازی هستید، به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پرتو همکاری و هماهنگی با دیگر مدیران بتوانید در چارچوب قوانین و مقررات امور محوله را با موفقیت و سربلندی به انجام رسانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا