پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

عاملان شرارت در چهارباغ عباسی اصفهان دستگیر شدند/ادکلن های میلیاردی به بازار نرسیدند/دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با ۷۹ کیلوگرم تریاک/تبلیغ آتلیه عکاسی با انتشار تصاویر مشتریان دردسر ساز شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد علی یوسلیانی” در بین حزئیات این خبر اظهار داشت :مأموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در خیابان چهارباغ عباسی ۳ نفر را که حالت طبیعی نداشته و با عربده کشی نظم عمومی را برهم زده و باعث رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده بودند را مشاهده و بلافاصله وارد عمل شده و هر ۳ نفر را دستگیر کردند.

وی گفت: دستگیری این ۳ شرور ، خرسندی مردم را فراهم کرده و جمعیت حاضر با سردادن “شعارهای نیروی انتظامی تشکر تشکر” حمایت خود را از اقدام مقتدرانه این نیرو به عمل آوردند.

سرهنگ یوسلیانی با بیان اینکه متاسفانه متهمان دستگیر شده دارای سنین پایینی هستند از خانواده ها خواست تا بر رفتار فرزندان و عملکرد آنان نظارت بیشتری داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد :هر سه متهم با تشکیل پرونده به جرم برهم زدن نظم عمومی جهت صدور کیفرخواست تحویل مراجع قضائی شدند.

**دستگیری کلاهبرداران ۲ میلیاردریالی در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ اعضای باند۴ نفره ای که با ترفند نصب غیر مجاز کنتور برق از شهروندان بالغ بر ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسین اسماعیلی” اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی اینکه فردی به همراه ۳ همدست دیگر خود با غصب عنوان مأمور اداره برق به صورت غیرقانونی اقدام به نصب کنتور و اخذ انشعاب از شبکه و انتقال برق سراسری برای شهروندان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان در ازای دریافت مبلغ ۴ تا ۸ میلیون تومان اقدام به نصبب کنتور تک فاز و سه فاز می کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقیقات میدانی گسترده و تلاش شبانه روزی مأموران، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۴ نفر برای رسیدگی قانونی برای جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

**ادکلن های میلیاردی به بازار نرسیدند

گروه استان ها_ اصفهان _ با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان محموله ادکلن های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد علی یوسلیانی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یک انبار، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی در محل حاضر و از این انبار بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه محموله بزرگ ادکلن خارجی قاچاق با برندها و مارک های مختلف کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  ارزش این محموله را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.#

**برخورد پراید با موتورسیکلت در نائین مرگ ۲نوجوان را رقم زد

گروه استان ها_ اصفهان _ بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با موتورسیکلت در کمربندی امام رضا(ع) شهرستان نائین راکب و سرنشین موتورسیکلت در دم فوت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “صادق کاظم زاد” بیان داشت: ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف بین پراید و موتورسیکلت در کمربندی امام رضا(ع)مأموران گشت پلیس راهور این فرماندهی بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت :دراین حادثه دلخراش راکب و سرنشین موتورسیکلت که ۲ نوجوان ۱۴ساله بودند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ “کاظم زاد” علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه را عدم رعایت حق تقدم  از سوی راننده خودروی سواری پراید عنوان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم در حین رانندگی از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار ودلخراش وداغدار شدن خانواده هانباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از خانواده ها خواست از قرار دادن موتورسیکلت در اختیار فرزندانشان که گواهینامه ندارند خودداری کرده و بر رفتار و اعمال آنان نظارت کافی داشته باشند.

**دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با ۷۹ کیلوگرم تریاک

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۷۹ کیلوو ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی پورکاوه ” با اعلام این خبر اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اجرای طرح کنترل خودروهای ورودی به شهرستان  به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مذکور از استان های شرقی کشور به سمت تهران در حرکت بود افزود: مأموران طی بازرسی از این خودرو مقدار ۷۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ” کاشان ” در پایان با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد ، اظهار داشت: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار داشته و با هر گونه عمل مجرمانه بشدت برخورد خواهد شد.

**دستگیری سارق کارگاه صنعتی در شاهین شهر

گروه استان ها_ اصفهان _ با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه سارق یکی از کارگاه های صنعتی ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس،سرهنگ “رجبعلی مختاری” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از کارگاه صنعتی وی ،موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و با جمع آوری قرائن و شواهد موجود توانستند در کمتر از ۲۴ ساعت فرد سارق که یکی از کارگران این کارگاه بود را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه درپایان با اشاره به کشف ۴۰۰میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از منزل متهم خاطر نشان کرد: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شد.

**تبلیغ آتلیه عکاسی با انتشار تصاویر مشتریان دردسر ساز شد

گروه استان ها_ اصفهان _ رییس پلیس فتا استان از دستگیری متصدی آتلیه عکاسی که با انتشار تصاویر خصوصی زوج های جوان اقدام به تبلیغ آتلیه خود در یکی از شبکه اجتماعی، کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ سید “مصطفی مرتضوی ” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی ،وی و همسرش به عنوان مدلینگ عکس در فضای مجازی، موضوع در درستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی عامل انتشار این تصاویر که متصدی آتلیه عکاسی بود را شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان‌ کرد مدتی است که برای تبلیغ آتلیه خود، اقدام به ساخت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده و تصاویر بعضی از مشتریانش را بدون اجازه آنها به عنوان مدلینگ انتشار می داده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: آتلیه های عکاسی محرم و حریم خصوصی نیستند و شهروندان همواره باید مراقب سوء استفاده از تصاویر خود در آتلیه ها، آرایشگاه‌های زنانه و مراسم های عروسی باشند، زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ دیگران در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت آنها برآیند.

سرهنگ “مرتضوی” در پایان از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام‌رسان‌های داخلی با آی دی cyberpolice با ما در‌ میان بگذارند.

**دستگیری سارق اماکن خصوصی در نجف آباد

گروه استان ها_اصفهان_فردی که از اماکن خصوصی شهروندان سرقت می کرد در عملیات مأموران پلیس شهرستان نجف آباد دستگیر و به سرقت ۲۰۰ میلیون ریال اموال از این اماکن اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد رضا خدا دوست ” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ،رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

سرهنگ “خدا دوست” در ادامه افزود: مأموران طی تحقیقات و بررسی های به عمل آمده سرانجام عامل این سرقت ها را  شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه  دستگیر کردند.

وی اضافه کرد:مأموران پس از دستگیری این فرد در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم که از سارقان سابقه دار است در بازجویی های پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی به سرقت ۲۰۰ میلیون ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان گفت: تعامل و همکاری مردم در راستای پیشگیری و کشف جرائم بسیار موثر است وشهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا