تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

احتمال ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین، یک روز در هفته

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، دکتر قدرت الله نوروزی با بیان این که این طرح در دست بررسی است و پس از اخذ نظرات کارشناسی و مصوبات لازم اجرا خواهد شد، افزود: البته در اجرای چنین طرحی بیش از هر چیز به مشارکت مردم و فرهنگسازی نیاز است چراکه بدون مشارکت مردم این طرح به نتیجه نخواهد رسید.

وی تأکید کرد: امیدواریم قبل از همه این ها، تک تک ما به استقبال چنین طرحی برویم تا بتوانیم مسأله ترافیک و آلودگی هوا را حل کنیم و امیدوارم مردم توجه ویژه ای به این طرح داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نود و هفتمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد مقدس گفت: ارایه بهترین پیشنهاد به دولت و مجلس برای توسعه درآمدهای پایدار شهری از محورهای این نشست بود.

شهردار اصفهان ادامه داد: این نشست نتایج خوب و ارزشمندی به همراه داشت. امیدوارم با حمایت دولت و مجلس، فضایی ایجاد شود تا با اصلاح قوانین و وضع مقررات جدید، شهرداری ها بتوانند به سوی درآمدهای پایدار حرکت کنند چراکه در حال حاضر به دلیل رکود در بخش ساخت و ساز، درآمد شهرداری ها در وضعیت مناسبی نیست از این رو شهرداری ها باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کنند تا بتوانند کیفیت خدمت رسانی به مردم را افزایش دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا