تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال های گذشته در بین استان های برتر بوده

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که صبح روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه در محل اداره کل اوقاف استان برگزار شد اظهار داشت: خدا را سپاسگذارم که خدمتگذاری به بقاع متبرکه و موقوفات را نصیب بنده و تک تک کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه شده است و این موضوع توفیق بسیار بزرگی است.

وی در ادامه به زحمات کلیه کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان اشاره کرد و گفت: به لطف پروردگار و به برکت بقاع متبرکه و واقفان نیک اندیش و همچنین تلاش و کوشش کلیه مدیران و کارکنان ادارات اوقاف در سراسر استان در چهار سال اخیر اداره کل اوقاف استان همواره در کشور رتبه های برتر را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: اصفهانی ها همیشه در کلیه امور پیشرو و توانا بوده اند و این موضوع را در عرصه های مختلف ثبات کرده اند و به همین دلیل است که امروز شاهد آن هستیم که مدیران کل اوقاف استان های زنجان، چهار محال و بختیاری و بوشهر از بین مدیران ارشد ادارات اوقاف استان اصفهان انتخاب شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه یادآور شد: تمام این پست ها و مسئولیت ها امانت و وظیفه ای هستند که بردوش افراد گذاشته می شود و امیدوارم که بتوانیم در زیر سایه خداوند متعال و به برکت اهل بیت(ع) این وظیفه و امانت را به خوبی به جا بیاوریم و سرباز خوبی برای ولی فقیه و کشورمان باشیم.

**۳۰۰ مرکز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان اصفهان فعال است

معاون سابق فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در جوار حرم مطهر ۳۰۰ بقعه متبرکه استان اصفهان مراکز فرهنگی و قرآنی برای تبدیل این اماکن متبرکه به قطب فرهنگی راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که صبح روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه در محل اداره کل اوقاف استان برگزار شد اظهار داشت: با تلاش و فعالیت جهادی که در معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال های اخیر مبنی بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی انجام شد باعث ایجاد و راه اندازی ۳۰۰ مرکز فرهنگی و قرآنی در جوار بقاع متبرکه سراسر استان شد.

وی در ادامه افزود: این امر سرمایه بسیار بزرگی برای بقاع متبرکه استان اصفهان  محسوب می شود و گامی بلند به سمت تاثیرگذاری فرهنگی و همچنین اجرای برنامه های قوی و موثر در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی محسوب می شود.

معاون سابق فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در شش سالی که این طرح در جوار بقاع متبرکه و همچنین با مشارکت موسسات قرانی در استان اصفهان اجرا شد ۱۰۰۰ مربی در راستای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم تربیت و به کارگیری شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه اضافه کرد: خدا را شاکرم که در مدت تصدی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان همواره با اجرای قوی برنامه های ابلاغی سازمان اوقاف موفق به کسب رتبه های برتر در کشور شده ایم و در این راستا از کلیه افرادی که همکار و یاورمان بوده اند تشکر و قدردانی می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا