پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

امضای تفاهم نامه توسعه زیرساخت های ارتباطی استان فیمابین استانداری اصفهان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، در جلسه ای با حضور مدیران مربوطه تفاهم نامه توسعه زیرساخت های ارتباطی استان اصفهان با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با هدف ایجاد بسترهای لازم توسط استانداری اصفهان به منظور ارائه خدمات نوآورانه دیجیتال به افراد و سازمان‌های خصوصی و عمومی دولتی و غیر دولتی در استان اصفهان از طریق پیاده‌سازی راهکارهای اینترنت اشیا و اینترنت پهن باند از طرف شرکت ایرانسل و بهره‌برداری بهینه از زیرساخت‌های ارتباطی و سایر امکانات استان اصفهان جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهروندان اصفهانی به امضا رسید.
در این جلسه بر لزوم ورود استارت آپ ها به توسعه بازاریابی گردشگری و ورود شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بر توسعه کسب و کارها و ایجاد استارت آپ در حوزه ی گردشگری تاکید گردید.
همچنین دستگاه های اجرایی مکلف شدند راه را برای توسعه فعالیت های خدماتی باز و در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند تا در جهت بهره برداری از ظرفیت های استان اقدام شود.
ایجاد کارگروه اجرایی تفاهم نامه در اولین فرصت ممکن از دیگر موارد مورد تاکید بود و مقرر گردید هماهنگی بین دستگاهی به منظور پیاده سازی بهینه موضوع تفاهم نامه با هدف تثبیت و افزایش اشتغال و … اخذ مجوزهای قانونی از سوی استانداری پیگیری گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا