تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

پیام استاندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ متن پیام دکتر مهرعلیزاده بدین شرح می باشد:

تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی ۴۰ ساله پایه های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم تر می نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.
شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.
هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد. در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پیمان شده و با تدبیر، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان بویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را که امسال مصادف با دهه ولایت گردیده است به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان اصفهان تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا