تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

مدیریت آموزش فنی و حرفه ای یک مدیریت فرابخشی است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، یکشنبه مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۹۷ جلسه تودیع ابوطالب جلالی و معارفه آرش اخوان به سمت مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با حضور علیرضا حاتم زاده معاون آموزش سازمان، علیرضا طاهرپور مدیر کل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان، فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا شهر اصفهان، مصلحی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل، مسئولین، رؤسای مراکز، ادارات ستادی و واحدها و دهقانی رییس کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید

حاتم زاده ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان، هفته دولت و روز کارمند از زحمات ارزشمند ابوطالب جلالی در مدت ۶ سال تصدی مدیریت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان قدردانی کرد.

وی بیان داشت: در آموزش های غیررسمی هیچ آموزشی به سختی و پیچیدگی آموزش های فنی و حرفه ای نیست.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: مدیریت آموزش فنی و حرفه ای یک مدیریت فرابخشی است و بایستی در زمینه های کارکرد آموزشی، تکنولوژیکی و … مؤثر واقع شود.

حاتم زاده اقدامات ابوطالب جلالی را در ۲۰۰۰ روز خدمت در استان اصفهان را در بحث برون سپاری، المپیاد، بهبود کیفیت، ارزیابی ها و … ارزشمند دانست.

وی ضمن تبریک به آرش اخوان مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان افزود: کسی که مسئولیت آموزش های فنی و حرفه ای را برعهده می گیرد بایستی مدیریت تغییر به لحاظ نیاز، جهت و رفتار را از بالادست انجام دهد  و ساختارهای کهنه شکسته شود.

حاتم زاده گفت: یکی از الویت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور صاحبان صنعت در مراکز است و مسئولین بایستی نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

در ادامه جلالی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان طی ۶ سال، از خدمات صادقانه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قدردانی کرد.

در پایان حکم انتصاب آرش اخوان به سمت مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان توسط معاون آموزش سازمان اهداء و از زحمات ابوطالب جلالی با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا