تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

بهره برداری از ساختمان اداره گاز نیاسر کاشان/شعله گاز در روستا های نابر و سعد آباد کاشان افروخته شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با اشاره به بیش از ۷ هزار و ۸۲ مشترک گاز طبیعی در شهرنیاسرگفت: تا چند روز پیش خدمات گازرسانی به مشترکین شریف این منطقه در ساختمانی استیجاری ارائه می شد و امروز با بهره برداری از ساختمان جدید که شامل دو بخش اداری و پشتیبانی بوده و در زمینی به مساحت ۸۰۰مترمربع و ۲۲۰متر  زیربنا  که اعتباری بالغ بر ۸میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برای آن هزینه شده امیدواریم سطح کیفیت خدمات بالاتر رفته و رضایتمندی مشترکین نیز افزایش یابد.

وی، تصریح کرد در شهرنیاسر بیش از ۵هزار و ۲۰۰ انشعاب فلزی و پلی اتیلن  اجرایی شده و ۳ ایستگاه بزرگ CGS و ۵ ایستگاه TBS  راه اندازی گردیده و با توجه به وجود ۲۷ مشترک عمده صنعتی از جمله کارخانه سیمان و واحدهای صنعتی گلابگیری و  مرغداری و…  بطور میانگین ماهیانه بیش از ۶ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف می شود.

 مهندس علوی افزود: به لطف خدا و همت تلاشگران شرکت گاز استان اصفهان ، این استان از نظر میزان شبکه گذاری و توسعه گاز در رتبه بالایی در کشور قرار دارد، و  سالانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح این استان توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر بیش از  ۲۶هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان وجود دارد که برای نگهداری این میزان شبکه سالانه میلیون ها تومان هزینه می شود.

مهندس علوی، ، در مراسم بهره‌برداری ازساختمان جدید اداره گاز نیاسر با بیان اینکه یکی از نعمات الهی بهره‌بردن از گاز طبیعی است، اظهار داشت: مطمئناً مردم از خدمات دولت پشتیبانی کرده و دولت نیز بر اساس کار کارشناسی و بر اساس منطق، خدمت‌رسانی به مردم را با قوت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی، با اشاره به اینکه هفته دولت و دهه فجر دو مناسبت مهم برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گزارش عملکرد دولت به مردم است،افزود: فراموش نمی کنیم که این دستاوردها تنها با حمایت و پشتیبانی مردم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: گازرسانی به ۱۰۳ شهر از ۱۰۷ شهر موجود در سطح استان وهمچنین ۱۳۳۸ روستا بیانگر حجم وسیعی از فعالیت و خدمت است که افزایش رفاه عمومی، تقویت چرخه تولید و اشتغال، کاهش آلودگی و افزایش سلامت محیط زیست از نتایج ارزنده آن می باشد.

**شعله گاز در روستا های نابر و سعد آباد کاشان افروخته شد

همزمان با هفته دولت ۱۳۹۷ پروژه گازرسانی به روستای بارونق از توابع شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، همزمان با سومین روز از هفته دولت شعله گاز در روستاهای نابر و سعد آباد کاشان با حضور مدیرعامل این شرکت و بخشدار مرکزی این شهرستان  افروخته شد.

 سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص پروژه گازرسانی به روستاها بیان داشت : عملیات اجرایی این پروژه ها از مرداد ماه سال گذشته با احداث یک ایستگاه TBS با ظرفیت۵هزار مترمکعب بر ساعت و ۲۰ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن و ۲ کیلومتر شبکه گذاری فولادی آغاز گردید.

وی، گفت: برای اجرای این پروژه که تا کنون ۲۰۰ مورد انشعاب گذاری انجام شده ، بیش از۲۵میلیارد ریال هزینه گردیده و بر بهره مندی خانوارهای روستایی، چندین واحد صنعتی گلابگیری واقع در مسیر خطوط گاز این روستا ها، نیز گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه نابر و سعد آباد جزء آخرین روستاهای های فاقد گاز در کاشان به شمار می روند گفت: با گازرسانی به این روستاها کاشان نیز در شمار شهرستان های سبز استان قرار گرفت.

مهندس علوی، در آئین برافروختن شعله گاز در این روستا، در جمع صمیمی روستائیان بیان داشت: گاز طبیعی، با زحمات و تلاش های فراوان مسافتی طولانی را طی کرده تا به دست  مصرف کنندگان برسد بنابراین در مصرف این نعمت ارزشمند باید نهایت دقت و صرفه جویی منطقی و بهینه لحاظ گردد.

وی، همچنین با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی و پرداخت بموقع گازبهاء گفت: گازبها قابل بخشش نیست و مستقیم به خزانه دولت واریز می شود و تاخیر در پرداخت و بدهی معوق، دولت را در پرداخت یارانه ها با مشکل مواجه می سازد.

گفتنی است، روستاهای نابر و سعدآباد ازتوابع کاشان و در فاصله ۴۵ کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا