پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

حرکت کاروان شادی “مبلغین غدیر” برای اولین بار / عطر غدیر در تمام محلات شهر می پیچد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید علیرضا خاتون آبادی افزود: حرکت شورآفرین “مبلغین غدیر” در مسیر بازار اصفهان در صبح روز چهارشنبه هفته جاری از مسجد شیشه گری واقع در خیابان علامه مجلسی آغاز می شود و به سمت بازار مسجد جامع، بازار بزرگ، هارونیه و سه راه نیم آور به همراه توزیع گل و نذورات پایان می یابد.

وی با بیان این که برنامه این کاروان شادی همچنین شامل سخنرانی استاد دانشمند در مسجد شیشه گری، غدیر خوانی مداحان اهل بیت (ع) و جشن و سرور در مسیر بازار است، اعلام داشت: همچنین در مسیر این کاروان، ۱۱۰ هدیه ارزنده به ………. اهدا خواهد شد. 

مشاور شهردار اصفهان در امور هیأت های مذهبی و مساجد با اشاره به هماهنگی ۳۰ هیأت مذهبی برای برگزاری مراسم غدیر در دهه ولایت در محلات مختلف شهر، اظهار کرد: به همت این هیأت ها هر شب جشن عید غدیر در محلات مختلف شهر برگزار می شود و شهرداری اصفهان با فضاسازی شهری و انجام تبلیغات محلی، در این زمینه نقش آفرینی می کند.

وی تاکید کرد: شهرداری درصدد مشارکت و همراهی با مردم در کلیه برنامه ها و مناسبت ها است و تا حد امکان در کنار هیأت های مذهبی قرار می گیرد و حمایت های لازم را انجام خواهد داد.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا