پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

کسب مقام اول رشته های والیبال، تنیس روی میز و دارت توسط بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان به مناسبت یادواره شهدای هفته دولت، با حضور محمدرضا مصلحی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل، محمدعلی صحرانورد رییس اداره امور عمومی و پشتیبانی،‌ طاهره خادم الفقراء سرپرست ورزش بانوان اداره کل، جمعی از مسئولین و کارشناسان اداره کل، عوامل اجرایی و ۳۲ نفر از بازیکنان در رشته های والیبال، تنیس روی میز و دارت از استان های استانهای اصفهان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و مرکزی در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: مسابقات والیبال بانوان توسط تیمهای استانهای اصفهان و چهارمحال وبختیاری برگزار گردید که استان اصفهان با حضور فاطمه شمس، آسیه منصوری، مریم مرادی، سپیده علی اکبر سیچانی، مهری قربان اسماعیلی، شیوا رحیمی،‌ فاطمه درخشان، مهری آقایی پیرکوهی، سمیه سمیعی کیا، زهرا ملکیان نائینی و به مربیگری زهرا جعفرپور موفق به کسب مقام اول گردیدند.

در رقابت رشته تنیس روی میز که توسط بانوان استانهای اصفهان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار گردید، استان اصفهان با حضور پریسا اسلامی موفق به کسب رتبه اول گردید.

در رقابت رشته دارت که توسط بانوان استانهای اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی برگزار گردید، استان اصفهان با حضور غنچه غلامی موفق به کسب رتبه اول گردید.

بر اساس این گزارش: هدف اصلی برگزاری این مسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و ترویج صمیمیت و دوستی، همگرایی و همدلی واحدها و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان بود که این اهداف با نیاز ها، تجارب و علایق افراد ارتباط داشته و تعیین کننده مقاصد و جهت برنامه ها به منظور کسب سلامتی، رشد و تعالی سازمان می باشد.

گفتنی است: مسابقات ورزشی بانوان منطقه ۴ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ۸ نفر عوامل اجرایی، ۱ نفر سرپرست و رقابت ۳۲ نفر بازیکن  از ۴ استان از پنجم لغایت ۷ شهریور ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا