تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

تاثیرات مثبت احداث ایستگاه پلیس توریسم و گردشگری در اصفهان/ تقدیر ۱۰۰ گردشگر خارجی از رفتار و مهمان نوازی پلیس

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سردار “مهدی معصوم بیگی”  در تشریح این خبر، اظهارداشت: یکی از اهداف راه اندازی پلیس گردشگری در فرماندهی انتظامی استان اصفهان و استقرار ایستگاهی به همین منظور در میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان، ارائه خدمات و راهنمایی گردشگران خارجی و نشان دادن چهره مهربانانه از پلیس ایران است.

وی افزود: براساس همین رویکرد نیروهای کادر و وظیفه مسلط به زبان های خارجی در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان که نخستین و تنها ایستگاه در کشور نیز به شمار می آید جذب شده و به ارائه خدمات برای گردشگران پرداختند.

این مقام انتظامی با اشاره به تاثیرات مثبت احداث ایستگاه پلیس “توریسم و گردشگری” در میدان تاریخی حضرت امام (ره)، گفت: از زمان احداث این ایستگاه شاهد مراجعه تعداد بسیار زیادی از گردشگران خارجی به کارشناسان پلیس و دریافت خدمات و راهنمایی از آنان مواجه بودیم.

سردار معصوم بیگی، ارائه نقشه مناطق گردشگری به زبان انگلیسی، آشنا کردن گردشگران خارجی با نقاط گرشگری استان و کشور، ارائه آدرس به گردشگرانی که راه خود را گم کردند، پیگیری و بازگرداندن کیف یا دوربین های مفقود شده گردشگران، راهنمایی در خصوص رفتن به هتل ها و مراکز اقامتی و … را از جمله خدمات پلیس گردشگری اصفهان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در ۵ ماهه نخست امسال، ۱۰۰ نفر از گردشگران خارجی که عمدتاً از کشورهای آسیای شرقی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسلونی، سوئیس، اسپانیا، روسیه، برزیل و آمریکا بودند با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان از رفتار مهربانانه و مهمان نوازی پلیس ایران تقدیر و تشکر کردند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه بنا به گفته این تعداد از گردشگران خارجی، آنان تصور یک چهره خشن از پلیس ایران داشتند، گفت: آنها،  پلیس اصفهان و ایران را منحصر به فرد، مهربان، خوشرو و بسیار مهمان نواز توصیف کرده و از اینکه ماموران پلیس گردشگری قادر بودند به راحتی به زبان آنها صحبت کنند، ابراز شگفتی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد این افراد عنوان کردند که برای نخستین بار به ایران سفر می کنند و برخورد گرم و مهمان نوازی پلیس ایران باعث شده که باز هم به ایران سفر کرده و دیگر دوستان خود را نیز برای سفر به این کشور ترغیب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا