شهر و جامعهعناوین اخبار

جشنواره بین المللی کودک و نوجوان امسال بومی‌تر شده است/ طرح سفیران جشنواره، مشارکت بیشتر شهروندان را به دنبال دارد

به گزارش سرمایه گستران از اصفهان ، علیرضا نصراصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، اظهار کرد: در جشنواره امسال تلاش شده حداکثر استفاده از ظرفیت های جشنواره و ظرفیت های اصفهان صورت گیرد که این امر  میتواند از نقاط قوت جشنواره امسال تلقی شود.

وی گفت: در این دوره از طریق نشست های هم اندیشی با گروه های هدف و هنرمندان، فراخوان های جمعی برای استفاده از تمامی ظرفیت ها اعلام شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ارتباط با تاثیر جشنواره کودک در توسعه گردشگری اصفهان افزود: جشنواره فیلم کودک، برندی جهانی برای اصفهان است از این رو باید در جهت حفظ و توسعه این برند تلاش کرد.

وی گفت: باید هنر و هنرمندان دیده شوند و تولیدات آنان را مورد حمایت قرار داد تا بعد از جشنواره نیز شاهد اکران فیلم ها در سینماهای استان برای عموم مردم باشیم.

نصر با اشاره به لزوم مشارکت مردم گفت: حضور مردم و هنرمندان اصفهانی در جشنواره می تواند بسیار پر رنگ تر از سال های قبل باشد.

وی استفاده از نیروهای داوطلب و سفیران جشنواره را یکی از مهم ترین اقدامات این دوره از جشنواره دانست و افزود: استقبال جوانان و نوجوانان اصفهانی از این طرح بسیار زیاد بوده که منجر به جلب مشارکت بیشتر مردم و شهروندان و همراهی آنان با جشنواره خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا