شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

توسعه ساختمان اداری اداره گاز دولت آباد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در شهرستان برخوار با جمعیتی بیش از ۱۰۸هزار نفر، در حال حاضر بالغ بر ۴۴ هزار مشترک گاز طبیعی وجود داردکه ۴۴ هزار و ۲۱۴مورد آن به عنوان مشترکین جزء و ۲۴۷ مورد مشترک عمده و صنعتی هستند.

مهندس علوی گفت: خدمت رسانی به حجم وسیعی از مشترکین خانگی و صنعتی در ساختمان اداری، اداره گاز دولت آباد که با کمبود فضای اداری مواجه بود با سختی انجام می شد، لذا توسعه این ساختمان از دوسال گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز همزمان با پنجمین روز هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی، افزود: این ساختمان اداری با ۳۵۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه  ۱۷۵ متری  با هزینه ای بیش از ۷ میلیارد ریال اجرایی شده است.

 گفتنی است، شهرستان برخوار شامل؛ شهرهای دولت آباد، حبیب آباد، خورزوق، دستگرد، سین، شاپورآباد و کمشچه  وروستاهای محسن آباد، علی آباد ملاعلی،پروانه، علی آبادچی، دنبی، مرغ و شورچه می باشد.

 

 آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع دهاقان

در ادامه، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همراه با فرماندار شهرستان دهاقان، پروژه گازرسانی به صنایع دهاقان وتقویت شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی جمبزه را کلنگ زنی کردند .

سید مصطفی علوی، با بیان اینکه با اجرای این پروژه  بزرگ و ارزشمند باقی مانده  صنایع بویژه گلخانه های فاقد گاز این منطقه صنعتی، از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد گفت: در حال حاضر برای اجرای این پروژه  اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

وی، خاطر نشان ساخت:هدف ما رفاه مردم ، کمک به چرخه تولید و اقتصاد و صیانت از محیط زیست با جایگزنی گاز طبیعی بجای سوخت مایع و فسیلی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا