شهر و جامعهعناوین اخبار

توسعه فضای سبز منطقه ۸ با رویکرد استفاده از پساب و گیاهان مقاوم به کم آبی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید رسول هاشمیان در حاشیه پاسخگویی به شهروندان از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اظهارکرد: اداره ارتباطات ۱۳۷، پل ارتباطی بین مردم و سیستم مدیریت شهری است و یکی از بهترین راه های ارتباطی مسئولان شهری و شهروندان برای رفع مسایل و مشکلات در اسرع وقت است.

وی ادامه داد: سد معبر، نظافت و تخلفات ساختمانی بیشترین موارد مطرح شده از سوی شهروندان بود که در کوتاه ترین زمان بررسی و مشکلات شهروندان منطقه ۸ مرتفع می شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ۸ با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهری اصفهان محسوب می شود، اذعان داشت: این منطقه با این جمعیت کمترین سرانه فضای سبز  (حدود ۵ و نیم متر مربع) را در بین مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان دارد، از این رو شهرداری منطقه هشت در سال‌جاری توسعه کمی و کیفی پارک‌ها و فضای سبز منطقه را در دستور کار قرار داده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان استفاده از پساب و کاشت درختان و گونه های مقاوم را از برنامه های توسعه فضای سبز این منطقه برشمرد و بیان کرد: استفاده از گونه‌های مقاوم به خشکی با نیاز آبی کم از دیگر اقدامات انجام شده برای مدیریت منابع آبی است.

وی با بیان این که با همکاری معتمدان محلی و شهروندان آزادسازی برخی از خیابان ها که از مطالبات مردمی بوده است را آغاز کردیم، تصریح کرد: آزادسازی خیابان استاد شهریار جنوبی حدفاصل خیابان های شهید ردانی پور و شیخ فائض در دستور کار قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا