شهر و جامعهعناوین اخبار

تالار هنر میزبان نمایش “یک منشی پاره وقت”/برگزاری جشنواره بازی ها در جزیره بازی

به گزارش سرمایه گستران از اصفهان، در خلاصه داستان این نمایش آمده که در یک خانه دو طبقه، در یک شب زمستان، زوج طبقه بالا مهمان زوج طبقه پایین هستند که توهم انتظار گاز سمی سارین باعث به هم ریختن برنامه روزانه فردای آن ها می شود.

این نمایش به نویسندگی محسن رهنما، کارگردانی ستاره حسینی و تهیه کنندگی امیر چاوشی از ۹ تا ۱۹ شهریور ساعت ۲۰:۴۵ در سالن کوچک تالار هنر به روی صحنه می رود.

قادر طباطبایی، حسین نصر اصفهانی، محمد کربلایی، مهسا کاظمی، شادی تیموری و ستاره حسینی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

علاقه مندان برای رزرو و تهیه بلیط می توانند به آدرس partakticket.com و یا به محل تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کنند.

**تکنیک های شاد زیستن را بیاموزید

برنامه آموزشی تکنیک های شاد زیستن ویژه شهروندان ارشد در باغ غدیر برگزار می شود.

دغدغه روزانه خیلی ها، شاد بودن و انرژی مثبت و دریافت سیگنال های کیهانی مثبت است، اما از طرفی برای خیلی ها، جذب انرژی مثبت و تلاش برای شاد بودن به واسطه زندگی شهری پر استرس امروزی و دنیایی پر از آدم های انرژی منفی، کاری بس دشوار و سخت است.

باغ تجربه به عنوان دفتر تخصصی سالمندان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا برنامه آموزشی با عنوان “تکنیک های شاد زیستن” را برگزار می کند.

این برنامه ویژه شهروندان ارشد از ۲۳ مرداد به مدت ۴ روز برنامه ریزی شد که آخرین جلسه آن ۱۳ شهریور از ساعت ۸:۳۰ در محل سالن اجتماعات باغ تجربه برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۶۷۰۲۹۵ تماس حاصل کرده و یا به محل چهارراه علامه امینی، بعد از اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، جنب پارکینگ ۴ باغ غدیر مراجعه کنند.

گفتنی است؛ جشن تکریم شهروندان ارشد نیز با عنوان”فردایی برای همه” از سوی باغ تجربه،  ۱۴ شهریور ساعت ۱۸ در محل ناژوان واقع در میدان سهروردی، جاده الفت، جنب آکواریوم برگزار می شود.

**برگزاری جشنواره بازی ها در جزیره بازی

جشنواره بازی ها ویژه سنین ۳ تا ۵ سال روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه در جزیره بازی برگزار می شود.

این جشنواره با خلق بازی هایی ابداعی از سوی جزیره بازی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

هر یک از برنامه های این جشنواره به صورت بازی های جنبشی، حرکتی و تعادلی ویژه بچه های سنین ۳ تا ۵ سال روز پنجشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۲۰ اجرا می شود.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در این جشنواره می توانند به محل جزیره بازی واقع در بلوار آیینه خانه مراجعه کرده و یا با شماره ۳۶۶۱۹۰۴۰ تماس حاصل کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا