پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

با اجرای بزرگترین طرح CNG کشور مشعل گاز در خور روشن شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، همزمان با آخرین روز هفته دولت سال ۹۷ و با حضور استانداراصفهان، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، نماینده مردم شهرستان های نایین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، فرماندار خور و جمعی از مسئولان این شهرستان شعله گاز در شهر خور افروخته شد.

سید مصطفی علوی، شرکت گاز استان اصفهان، در این رابطه گفت: برای گازرسانی به شهر خور ایستگاهی با ظرفیت ۲ هزار متر مکعب بر ساعت تحت عنوان” ایستگاه دختر” به منظور تخلیه گاز از تانکرهای حامل گاز CNG به شبکه شهری و با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی، افزود: در این پروژه حدودد ۵۸ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن اجرایی شده و طی بهره برداری از آن بیش از۲ هزار و ۲۰۰خانوار و ۶هزار و ۷۶۵نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: از آنجا که شهرستان خور و بیابانک از خط انتقال گاز دور بوده و امکان اتصال شبکه شهری به خطوط انتقال وجود نداشت، گازرسانی به این شهرستان از طریقCNG  و بر مبنای بهترین استانداردهای بین المللی  وملی صورت گرفته است.

مهندس علوی، تصریح کرد: در عملیات اجرایی این طرح تمامی زیر ساخت های گازرسانی اعم از شبکه توزیع و علمک ها آماده شده و گازطبیعی از  طریق تانکرهای قابل حمل به شبکه تزریق می گردد .

لازم به ذکر است، همزمان با بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر خور اداره گاز شهرستان خور و بیابانک  نیز با حضور مسئولان افتتاح گردید .

گفتنی است: مردم شریف شهر خور می توانند جهت اشتراک پذیری پس از دریافت تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان از هفته جاری به اداره گاز شهرستان خور (مقابل بیمارستان شهر خور) مراجعه و نسبت به دریافت خدمات گازرسانی و اشتراک اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا