پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی جشن عاطفه‌ها برای حمایت از ۱۸ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به تشریح برنامه‌های این نهاد در جشن عاطفه‌ها پرداخت.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها هرسال به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: امسال این جشن به‌منظور فراهم شدن فرصت کافی برای توزیع هدایا و کمک‌های مردمی یک هفته زودتر از موعد سال‌های قبل با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» برگزار می‌شود.

متین پور بابیان اینکه این جشن امسال در دو مرحله برگزار می‌شود، گفت: مرحله اول این جشن امسال با رویکردی الکترونیکی از پانزدهم شهریورماه آغاز می‌شود و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تماس با شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، استفاده از کد #۱*۸۸۷۷*، واریز نقدی به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir برای حمایت از دانش آموزان نیازمند همشهری خود پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: امسال تا حد ممکن پایگاه‌های فیزیکی در نقاط مختلف شهر برپا نخواهد شد و فقط در شهرستان‌ها و با توجه به ملاحظات خاص هر شهر ممکن است یک پایگاه بر پا شود.

 متین پور ادامه داد: در روز شانزدهم شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه کمک‌های مردم به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: مرحله دوم این رویداد بزرگ مهر و عاطفه، یازدهم مهرماه در مدارس سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه نیازهای دانش آموزان در سال‌های اخیر بیشتر شده است، گفت: تأمین آبرومندانه ملزومات تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند، همکاری و کمک گسترده مردم در جشن عاطفه‌های امسال را می‌طلبد.

وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را ۱۸ هزار و ۷۲۳ نفر اعلام کرد و افزود: این نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی از محل منابع دولتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، جوابگوی تأمین هزینه‌های تحصیلی آن‌ها نیست و چشم فعالان عرصه خیر و احسان برای حمایت از این نیازمندان به دستان پرسخاوت مردم نیکوکار استان اصفهان دوخته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان در جشن عاطفه‌های سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد کمک گسترده مردم در این رویداد بزرگ خیر و احسان باشیم و به لطف خدا لبخند را بر لبان دانش آموزان نیازمند بنشانیم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا