خودرووقطعه سازیعناوین اخبار

گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل بر اساس استاندارد ملی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این میزان تولید شامل ۳۵ مدل خودرو در گروه سواری و ۷ مدل در گروه وانت است.
بیشترین میزان تولید خودروی سواری در این ماه به خودروی پژوی ۲۰۶ و کمترین آن به خودروی نیومزدا ۳ تعلق دارد.
در گروه وانت نیز وانت آریسان بیشترین تعداد تولید و وانت کارا تک کابین کمترین میزان تولید را به خود اختصاص دادند.
بر اساس گزارش دریافتی و جدول سطوح کیفی خودروهای سبک در گروه سواری و درکلاس قیمتی خودروهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان، نیومزدا ۳ و گرند ویتارا به ترتیب با ۳ ستاره در رتبه کیفی ۱ و ۲ قرار گرفتند .
در کلاس قیمتی خودروهای ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان ،کیا سراتو با ۲ ستاره و آسا با ۲ ستاره اول و دوم شدند و JAC- S 5 با یک ستاره سوم شد.
همچنین در کلاس قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، JAC – J5 و بر لیانسH330 با ۲ ستاره اول و دوم شدند . برلیانس H320 نیز با دو ستاره سوم شد.
در کلاس قمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، تندر ۹۰ پارس خودرو با ۴ ستاره اول شد پارس تندر با سه ستاره دوم شد و تندر ۹۰ اتوماتیک با سه ستاره سوم شد همچنین تندر ۹۰ با سه ستاره در رتبه ۴ و رانا با ۲ ستاره، رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند.
در کلاس قیمتی خودروهای پایین تر از ۲۵ میلیون تومان، سایپاX131 پارس خودرو یک ستاره گرفت و اول شد و تیبا با یک ستاره ،سایپا X131 وسایپا X132 نیز هر کدام با یک ستاره به ترتیب در ردیف دوم تا چهارم قرار گرفتند.
درگروه وانت و در کلاس قیمتی پایین تر از ۵۰ میلیون تومان نیز وانت سایپا X151،‌وانت مزدا تک کابین،‌وانت کاراتک کابین و وانت مزدا دو کابین، هرکدام با یه ستاره به ترتیب در ردیف اول تا چهارم جای گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا