تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

 ۳۳ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی در شهرستان نطنز افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و باحضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی۳۳ پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در بخش بادرود و بخش مرکزی نطنز به بهره برداری رسید.
مراسم کلنگ‌زنی طرح تعریض و بهسازی مسیر ورودی شهر نطنز به طول دو کیلومتر از میدان بسیج تا سه‌راهی سلطان گروه‌آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری نطنز و اداره کل راه و شهرسازی و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این سفر صورت گرفت.
افتتاح مجتمع آبرسانی فمی، متین آباد و ده آباد بخش امامزاده ، افتتاح ۲۴ واحد مسکونی ویژه مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)بادرود ، آسفالت روستای اریسمان ، افتتاح واحد بسته بندی حبوبات ناحیه صنعتی سر آسیاب و افتتاح آسفالت ،دیواره سازی و پیاده رو سازی روستای صالح آباد، از جمله طرح های افتتاح شده در این سفر بود.
شایان ذکر است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود نسبت به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا