دسته‌بندی نشده

جشنواره سی و یکم نگاه روشن تری به سینمای کودک و نوجوان دارند

به گزارش سرمایه گستران  از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان شامگاه یکشنبه ۱۱ شهریور در حاشیه بازدید از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره بیان کرد: خوشبختانه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح شهر موفق عمل کرده و با مصاحبه هایی که با مسئولان در رسانه ها منتشر شده، کودکان و خانواده ها از این رویداد بین المللی آگاه شده اند.
وی با بیان اینکه بازدید از ستاد اطلاع رسانی نشان داد که اصفهان در بعد ملی و بین المللی دیده شده است، ادامه داد: انعکاس اخبار در رسانه های بین المللی نشان می‌دهد که جشنواره فیلم کودک و نوجوان پیام خود را به همه جهانیان می رساند و امید است با دائمی شدن این جشنواره در اصفهان، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بتواند ارزش های خود را نهادینه کند.
شهردار اصفهان درباره تفاوت های جشنواره امسال با دوره های گذشته گفت: جشنواره سی و یکم از فضای گسترده تری برخوردار است و تیمی که متولی اداره جشنواره شده اند، نگاه روشن تری به سینمای کودک و نوجوان دارند.
نوروزی افزود: فیلمسازانی از بیش از ۷۰ کشور متقاضی حضور در این جشنواره بوده اند و این نشان می دهد وضعیت جشنواره امسال با گذشته تفاوت دارد.
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به دبیری علیرضا رضا داد تا ۱۴ شهریور ماه در اصفهان ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا