تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان را به همه دنیا معرفی کرده است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از محل دائمی دبیرخانه این جشنواره بازدید کرد.

وی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را حرکت فرهنگی پر باری برای اصفهان دانست و به اهمیت برگزاری آن برای شهروندان اصفهانی اشاره کرد.

انصاری در ادامه بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از پایه های اصلی جشنواره های هنری به ویژه در زمینه فیلمسازی به حساب می آید، این سازمان باید به عنوان صاحب خانه، با کمک همه بخش هایی که حضورشان در این حوزه موثر است، به وظایف خود عمل کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به ارتباطی که بین اصفهان و این رویداد شکل گرفته اشاره کرد و افزود:  این جشنواره در دنیا همراه نام اصفهان معرفی شده و در نتیجه خدمت بزرگی به حوزه فرهنگ اصفهان کرده است، این جشنواره توانسته اصفهان را به همه دنیا به خصوص سینماگران، به عنوان یکی از بهترین ظرفیت های کشور در حوزه فیلم کودک و نوجوان معرفی کند.

انصاری همچنین تصریح کرد: یکی از مقوله هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، اقتصاد در حوزه فرهنگ و هنر است. در سال های گذشته آنطور که باید به این موضوع توجه نشده است.

وی با بیان اینکه سینما هم صنعت و هم هنر است، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد بیش از رشته های دیگر می توان در این زمینه سرمایه گذاری کرد. زیرا مخاطبان سینما علاقه مندند کودکان و نوجوانان شان حضور بیشتری در حوزه های فرهنگی و هنری داشته باشند و برای این موضوع هزینه می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: رونق سینمای کودکان و نوجوانان مهم است و می تواند در افزایش شادابی و نشاط اجتماعی تاثیر مثبت بگذارد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا