پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر اصفهان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی / بازدید نصر اله بازوند از نمایشگاه دستواردهای تعاونی های خمینی شهر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

، در سفر یک روزه نصر اله بازوند و حسن معتمدی مدیرکل امور مالیاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اصفهان ضمن حضور در برنامه تجلیل از تعاونی های برتر و افتتاح متمرکز ۶۷ طرح تعاونی، همراه با سایر مسئولین استانی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای شرکت های تعاونی شهرستان خمینی شهر که در محل برگزاری جشنواره برپاشده بود نیزبازدید کردند.
دراین نمایشگاه صنایع دستی، گل و گیاه محصولات غذایی محلی، صنایع چوب و منبت کاری ، تجهیزات وخدمات پزشکی، و سایر محصولات تولیدی ۴۰ شرکت تعاونی به ویژه تعاونی های شهرستان خمینی شهر ارائه شد.
بازوند در ادامه سفر خود از محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان خمینی شهر نیز بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی این مجموعه به مردم شهرستان، در خصوص همکاری و همراهی برای ساخت استخر کارگران وهمچنین تکمیل ساختمان اداری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمینی شهر قول مساعد داد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان بعد از ظهر سفر یک روزه خود به اصفهان نیز از یکی از مراکز بهزیستی نگهداری کودکان یتیم و بی سرپرست سه تا شش سال با عنوان “خانه کودکان بهشت” که به همت خیرین شهرستان خمینی شهر تاسیس شده بود بازدید کرد.
در این دیدار خیرین شهرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود برای ساماندهی این کودکان ارائه نمودند و از مسئولین خواستار توجه بیشتر به مسائل و هزینه های کودکان و افراد بی سرپرست شدند.

مجموعه “خانه کودکان بهشت ” با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان با همکاری اداره کل بهزیستی استان اصفهان در سال ۹۵ افتتاح شده که در این مرکز از کودکان یتیم و بی سرپرست زیر شش سال زیر نظر سازمان بهزیستی نگهداری می شود.
همچنین نخستین تعاونی اشتغال مددجویان بهزیستی کشور با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و هیأت همراه، محسن نیرومند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مرضیه فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و جمعی از فعالان کارگروه‌های تولیدی در استان اصفهان افتتاح شد.
بازوند در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این شرکت تعاونی بر بازاریابی و تولید محصولات بر اساس نیاز بازار تأکید کرد و در راستای صدور مجوزهای مورد نیاز برای توسعه فعالیت این شرکت تعاونی در راستای حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی قول مساعد داد.
.شایان ذکر است این مرکز با هدف بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی ایجاد شده و نقش واسطه بین تولیدکننده و بازار فروش را برعهده خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا