تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

 جدیت ، هوشیاری و دقت تمام، انجام کارشناسی اقدامات و قاطعیت باید در کار بازرسی به صورت جدی دنبال شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در همایش کارشناسان بازرسی و مدیریت عملکرد دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان و مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی منطقه چهار کشور که با حضور دکتر طالبی؛ رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور برگزار گردید، امر بازرسی را بسیار جدی برشمرد و اظهارداشت: آنچه که اکنون در این دستگاه های اجرایی انجام می گیرد فاصله ی زیادی با قانون ندارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه انسان ها همیشه در معرض آزمون و خطا هستند، افزود: آنچه امروز با هدایت دشمنان اعلام می شود و دستگاه ها و حتی نظام را متهم به ناکارآمدی می کنند، با واقعیت فاصله دارد و عملکرد نظام کاملا قابل دفاع است.
مهرعلیزاده افزود: این به معنای سرپوش گذاشتن بر کاستی ها و نقایص نیست بلکه باید با نگاه منصفانه بنگریم چرا که بلافاصله پس از انقلاب توطئه ها، حملات، ترورها، تحریم ها وفشارها علیه ایران آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد ولی نظام همچنان مقتدرانه به پیش می رود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه دشمن پذیرفته است که با این نظام نمی تواند وارد جنگ شود و آرزوی فروپاشی انقلاب را باید با گور ببرد، افزود: دشمنان توانسته اند با فشار، در لایه هایی از جامعه القا کند که سوءمدیریت وجود دارد و با ایجاد بازارها و تقاضای کاذب و استفاده از ابزار تخریب و تبلیغ در جهت القای ناکارآمدی و سوءمدیریت استفاده نمایند.
محسن مهرعلیزاده یادآور شد: عوامل دشمنان تلاش می کنند مردم را نگران و بدبین نمایند که جا دارد از مجاهدت ها، تلاش ها و کوشش های همه ی کسانی که در طول استقرار نظام، زحمات زیادی کشیده اند قدردانی نمایم چرا که برخلاف بسیاری از کشورها، نیروهای خدوم این نظام فراتر از وظیفه اداری، کار کرده اند و هم اکنون نیز اینگونه اند.
وی با بیان اینکه همکاری مردم هم قابل تقدیر است؛ افزود: این همکاری در بحث آب با توجه به اینکه سال سختی را پشت سرگذاشتیم به خوبی به نمایش گذاشته شد و مسئولین نیز فراتر از وظیفه ی اداری خود کار کردند.
استانداراصفهان بدنه نظام را کارآمد و دلسوز خواند و افزود: با این وجود دشمنان ناجوانمردانه تلاش می کنند که انقلاب را با مشکل مواجه نمایند که در اشتباهند و باز هم نظام و مردم ایران سربلند خواهند بود چرا که وجود شهدا و جانبازان خودش درس مقاومت به ملت ایران می دهند و در عین حال باید مراقب عملکرد خود باشیم.
مهرعلیزاده در ادامه خطاب به بازرسان و کارشناسان این حوزه اظهارداشت: جدیت در کار بویژه در کار بازرسی بسیار مهم است زیرا اگر بازرسی در وقت مقرر خود رسیدگی نشود ممکن است فسادها و تبعات زیادی را به دنبال داشته باشد.
استاندار اصفهان دقت در کار بازرسی را نیز بسیار مهم خواند و افزود: هوشیاری و دقت تمام در کار بازرسی بسیار مهم است چرا که بنوعی با قضاوت همراه است و براساس آن قضاوت تصمیم گیری می شود و گزارش تهیه می گردد.
محسن مهرعلیزاده بر انجام کارشناسی اقدامات تاکید کرد و افزود: نباید به هیچ وجه احساسی عمل کرد و باید گزارشات، کارشناسی شده باشد.
استاندار اصفهان بر وجود قاطعیت در کار بازرسی تاکید کرد و افزود: انجام یکبار کار با قاطعیت موجب می شود که تخلفات به طور مداوم تکرار نشود و باید از وقوع خطا و اشتباه و فساد جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه باید از عملکرد مدیریت ها دفاع و حمایت نمود و خط بطلانی بر تبلیغات دشمنان کشید، اظهار امیدواری نمود که با حضور دکتر طالبی رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور ، شاهد ارتقا این واحد در سراسر کشور باشیم.
استاندار اصفهان همچنین از جدیت، قاطعیت، پیگیری و دقت مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و مجموعه تحت امر ایشان تقدیر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا