شهر و جامعهعناوین اخبار

آسایش و آرامش شهروندان در سایه تلاش آتش نشانان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه “رادیویی سلام اصفهان” ضمن تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، با بیان اینکه این قشر از فداکارترین و شجاع ترین مردم این شهر هستند، اظهار کرد: از آقای محمدرضا صفدریان قهرمان یخ نوردی جهان تا اسماعیل سلیمانی پور آتش نشان فداکاری که در ایام مرخصی خود و در سفر، وظیفه شناسی خود را فراموش نمی کند و کودک پنج ساله ای را ایثارگرانه از خطر پرت شدن به پرتگاه نجات می دهد و خود مصدوم می شود، در آتش نشانی اصفهان حضور دارند و اصفهان به داشتن چنین آتش نشانانی افتخار می کند.

شهردار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای آتش نشان و شهدای حادثه پلاسکو، افزود: حکایت این افراد، حکایت سرشار از حماسه، افتخار و دلیری است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه تکنولوژی، فناوری های نوین و استارتاپ ها در اصفهان افزود: در این نمایشگاه حدود ۵۰ استارتاپ از اصفهان و مابقی از نقاط دیگر کشور و همچنین ۳۰ شرکت دانش بنیان حضور داشته و توانستند از این فرصت به دست آمده استفاده و خدمات و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند به خوبی در میان جوانان و دانشگاهیان ایجاد انگیزه کرده، باعث کارآفرینی و تولید ثروت و در نهایت سبب ایجاد اشتغال شود و امیدوارم این نمایشگاه ها ادامه پیدا کند.

نوروزی با اشاره به برگزاری آیین شناسنامه شهر از سوی شهرداری اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا به خصوص خانواده شهیدان خرازی و غازی و با مشارکت فرماندهان دفاع مقدس از فرمانده لشکر تا فرمانده گردان، برگزار شد، از سردیس این دو شهید رونمایی و خاطرات دوران دفاع مقدس یادآوری شد.

وی همچنین ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: مردم اصفهان به خوبی شهید طاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز را تشییع کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا