حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۰۴ کیلوگرم حشیش در اصفهان/واژگونی سواری سمند یک کشته برجای گذاشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “جهانگیر کریمی” اظهار داشت : مأموران یگان تکاوری اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۴ کیلوگرم حشیش که در صندوق‌عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد. .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کریمی در پایان تأکید کرد : نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.#

**واژگونی سواری سمند یک کشته برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور فرعی “ماربین” و فوت یک سرنشین و مجروح شدن دیگر سرنشین این خودرو خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری سمند ، در محور روستایی “ماربین” ، بلافاصله ماموران گشت پلیس راه “اردستان” به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در اثر وقوع این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و دیگر سرنشین نیز به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند .

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با دقت و توجه کامل رانندگی کنید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا