عناوین اخبار

وضعیت بهداد سلیمی خوب است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،مهران رئیسی روز سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه برداری  با مثبت ارزیابی کردن این اردو به تطابق شرایط آب و هوایی کیش با محل برگزاری رقابت های المپیک ریودوژانیرو اشاره کرد و افزود: ورزشکاران در حال آماده سازی هستند و فشار زیادی در تمرین نیست، اوج فشار کار و تمرین ها پیش از اعزام به ریو خواهد بود.
وی با بیان اینکه اکنون ۱۰ وزنه بردار در اردو حضور دارند، گفت: اردوی نخست در تهران با ۱۴ نفر برگزار شد هرچه به اردوهای بعدی نزدیک می شویم نفرات اردوهای بعدی و اعزامی مشخص خواهند شد، اردوی بعدی در تهران و اردوی چهارم و با تشخیص کادر فنی به احتمال در شمال کشور برگزار می شود.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری در مورد وضعیت بهداد سلیمی اظهار کرد: وی زیر نظر کمیته پزشکی است و چند روزی است که به تخته برگشته است، نظر سرمربی و کادر فنی این است که وی برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان آماده شود، اگر در این رقابت ها حضور پیدا کند به طور قطع به رقابت های ریو دوژانیرو نیز اعزام می شود.
وی با تاکید بر اینکه سلیمی باید از هز نظر آماده شود گفت: تلاش ما این است که از وجود او برای افتخار آفرینی استفاده شود هدف این نیست که اعزام صورت گیرد اما نتیجه مطلوب حاصل نشود.
رئیسی وضعیت کنونی سلیمی را خوب ارزیابی کرد و گفت: وی از اوایل سال آینده برنامه کاری خود را شروع خواهد کرد، بدنسازی پائین تنه شروع شده است و شرایط بدی ندارد.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری در مورد ترکیب تیم اعزامی به ازبکستان نیز گفت: پس از اردو ها یا سه نفر اعزام می شوند یا تیم با ترکیب کامل خواهد رفت.
وی در مورد اعزام ها و اردوهای برون مرزی تیم به ایرنا گفت: همه برنامه های فدراسیون قانونمند، مدون و بر اساس خرد جمعی انجام می گیرد، طبق برنامه ای که سرمربی تیم به فدراسیون داده است بهترین تصمیم گیری خواهد شد.
رئیسی اظهار کرد: ایران کشوری چهار فصل است و در هر فصلی ظرفیت ها برای برگزاری اردو مهیا است، اگر خرد جمعی به این نتیجه برسد که اعزام برون مرزی صورت گیرد به طور یقین عملی خواهد شد، در شرایط کنونی شرایط اردو در داخل کشور خوب است .
تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران اردوی خود را با ۱۰ ورزشکار و از یکم اسفند ماه در کیش آغاز کرده است؛ این اردو تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد .
کیانوش رستمی، سهراب مرادی، کیا قدمی، بهادر مولایی، محمدرضا براری، ایوب موسوی، محسن بهرام زاده، مرتضی رضاییان و رضا روحی از وزنه بردارانی هستند که در اردوی کیش حضور دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا