شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای ویژه برنامه “نسخه رایگان سلامت زنان” در باغ غدیر

به گزارش سرمایه گستران از اصفهان، با توجه به بالا رفتن آمار بیماری هایی مانند سرطان، اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه چهار اصفهان به مناسبت هفته سلامت زنان، در ویژه برنامه “نسخه رایگان” به معرفی و راهکارهای پیشگیری اینگونه بیماری های شایع خواهد پرداخت.
هدف این گونه برنامه ها، بالا رفتن سطح آگاهی عمومی درباره بیماری های شایع با محوریت بانوان و پیشگیری از آنها است که در این برنامه نقش ورزش در سلامتی بانوان و برخی حرکات ورزشی ورد نیاز بانوان نیز به حاضران ،آموزش داده می شود.
سخنراناناین برنامه دکتر کریمی، متخصص پزشکی ورزشی و نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان ، با موضوع” بررسی نقش ورزش در سلامتی بانوان” و دکتر طباطباییان متخصص جراحی زنان و مدیر کلینیک آناهید با موضوع”سرطان سینه” هستند که با هدف برگزاری این همایش تخصصی وبا زبانی راحت و قابل درک عمومی، همخوانی دارد.
این ویژه برنامه روز دوشنبه،۲۳ مهرماه سال جاری در سالن حکمت باغ غدیر برگزار می شود که حضور در این برنامه آموزشی علمی برای عموم آزاد و رایگان است.
***اردوی رسانه ای بازدید خبرنگاران اصفهاناز موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران
اردوی رسانه ای بازدید خبرنگاران اصفهاناز موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران از سوی فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
فرهنگسرای تخصصی رسانهسازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهانبه منظور ارتقاء سطح نشریاتو رسانه های اصفهان اردوی رسانه ای بازدید خبرنگاران اصفهاناز موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران را برگزار می کند.
این اردوی یک روزه ۲۳ مهرماه ویژه خبرنگاران برگزار می شود که اولویت با خبرنگارانی هست کهاکنون در نشریات محلیمشغول به فعالیت می باشند.
برنامه این اردو شامل بازدید ازنشریات موسسه ایران از جمله روزنامه ایران، ایران دیلی، ایران ورزشی، ایران سپید و … است که در طی این بازدید خبرنگاران نشست تخصصیبا مدیر مسئول و سردبیر روزنامه ایرن خواهند داشت.
علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در انتهای خیابان پروین جنب بازار گیاهان دارویی مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان طبقه دوم واحد ۱۱ و ۲۰ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸-۳۵۵۴۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا