شهر و جامعهعناوین اخبار

نمایش عروسکی «راز رود کوچک»/برگزاری کارگاه تایپوگرافی جشنواره هنرمقاومت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایش توسط محمدرضا آرایان فر نوشته شده است و مریم عرب سرپرست خانه عروسک نارنجی آن را به تهیه کنندگی محمدجواد تقوی به روی صحنه می برد.

این نمایش از روز سه شنبه ۲۴ مهرماه الی ۳ آبان ماه همه روزه در ساعت ۱۷:۳۰ در خمینی شهر میدان امام حسین سالن آمفی تئاترکتابخانه الغدیر به اجرا در می آید.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش میتوانند بلیط آن را به صورت اینترنتی ازآدرس زیر http://www.partakticket.com تهیه فرمایند و یا با شماره ۰۹۸۹۰۱۷۳۱۳۴۰۳روابط عمومی این نمایش تماس حاصل فرمایند.

***برگزاری کارگاه تایپوگرافی جشنواره هنرمقاومت

خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان از تمامی هنرمندان گرافیست اصفهان دعوت نمود تا در کارگاه یک روزه تایپوگرافی شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این کارگاه تایپوگرافی جهت هماهنگی هنرمندان برای تولید آثار در بخش پوستر برای جشنواره بین المللی هنرمقاومت برگزار می شود.

در این کارگاه حسین چمن خواه، حسین مرتضایی و حامد مغروری به عنوان مربی حضور خواهند داشت، حوزه هنری استان اصفهان با همکاری بنیاد فرهنگی روایت فتح و مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی آیه و کانون هنرشیعی و خانه گرافیک اصفهان این کارگاه یک روزه تایپوگرافی را برگزار می کند.

به علت ظرفیت محدود این کارگاه علاقه مندان برای حضور در آن می توانند تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه با شماره همراه  ۰۹۱۳۱۱۴۷۰۲۹ در پیام‌رسان‌های بله و تلگرام ارتباط برقرارکنند.

گفتنی است، این کارگاه یک روزه از ساعت ۹صبح الی ۱۷ بعدازظهر در روز جمعه ۲۷ مهرماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا