شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

جلسه معرفتی معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این جلسه حجه الاسلام والمسلمین طالب پور نماینده ولی فقیه در لشگر ۸ نجف اشرف استان اصفهان در خصوص تاثیر واقعه عاشورا مطالبی بیان کرد .

حجه الاسلام طالب پور افزود : قیام امام حسین (ع) از دو منظر  قابل بررسی است . اول اینکه این قیام یک عملیات گسترده برای دفاع و بقاء دین بود که مرحله اولش در کربلا شروع و ختم آن با ظهور امام زمان (ع) است . دومین منظر اینکه قیام امام حسین(ع) باعث تشکیل یک مکتب برای تربیت انسانهای مومن در طول تاریخ شده است .

نماینده ولی فقیه در لشگر ۸ نجف وظیفه امروز بشر را محک زدن در چهارچوب این مکتب دانست وگفت: اگر امروز کربلایی اتفاق می افتاد کجا بود .

وی دو درس بزرگ عاشورا که امام حسین (ع) به ما یاد داد اینکه دین نیاز به هزینه و دفاع دارد و دوم دشمن علیرغم همه توان هیچ غلطی نمی تواند بکند برشمرد .

حجه الاسلام طالب پور یکی از نقاط قوت امت اسلامی و یکی از راههای غلبه بر استکبار جهانی  را پیاده روی اربعین و حضور میلیون ها شیفته ابا عبدالله الحسین (ع) دانست و تلاش دشمنان را در راستای کم رنگ نشان دادن این دست حرکت ها تشریح کرد .

وی در ادامه به بیان قیام امام حسین(ع) و تاثیر و الگوپذیری جوانان مومن و انقلاب در جهت دفاع از انقلاب و حریم ائمه اطهار پرداخت و در پایان جلسه به سوالات همکاران پیرامون موضوع جلسه پاسخ داده شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا