تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای کشور با استاندار اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار دکتر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای کشور اظهار داشت: سازمان انرژی هسته ای به عنوان یک نهاد علمی و تحقیقاتی با انگیزه و با همت، در جهت رسالت سازمانی خود با تلاش و کوشش وافر موفقیت های ارزنده ای داشته است.

استاندار اصفهان دستاوردهای این سازمان را بالا برشمرد و افزود: پس از برجام با انتقال دانش فنی شاهد موفقیت های بیشتر این سازمان بوده ایم.

دکتر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای کشور نیز در این دیدار اظهارداشت: وجود دکتر مهرعلیزاده همواره منشأ خدمات بسیار زیاد، صادقانه و خالصانه بوده است.

وی با اشاره به دیدار با حضرات آقایان آیت الله مظاهری، آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله ناصری اظهارداشت: در این دیدارها گزارش خوبی ارائه گردید و آقایان هم نصایح و رهنمودهای خوبی داشتند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای کشور با بیان اینکه صنعت هسته ای با عشق، اخلاص و صداقت پیش می رود؛ افزود: هم و غم فعالان این حوزه به انجام رساندن رسالت سازمانی خود می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا