پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد معرفی شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ظهر روز یکشنبه ۶ آبان ماه با حضور حجت الاسلام  و المسلمین صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان طی مراسمی حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدارم به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد معرفی شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین توسلی نیز تقدیر به عمل آمد.

مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین توسلی در حال حاضر سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان است.

***پروژه عمرانی امامزاده میر احمد(ع) نطنز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: با کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیرین پروژه عمرانی امامزاده میر احمد(ع) نطنز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین توسعه زیر ساخت های امامزاده میر احمد(ع) چند پروژه عمرانی در این امامزاده عظیم الشان در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: این پروژه ها شامل؛ ساخت گنبد، ۲ گلدسته، ۲ سقاخانه، یک حوض، یک استخر و همچنین اجرای آیینه کاری سقف و گنبد است که در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در حال اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه گفت: برای اجرای این پروژه تا کنون ۱۵ میلیارد ریال از محل جذب کمک های مردمی هزینه شده است و این عملیات عمرانی ۵۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام آن ۱۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه اضافه کرد: آستان مقدس امامزاده میر احمد سادات (علیه السلام) در شهرستان نطنز، بخش مرکزی، دهستان کرکس و در روستای جاریان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا